اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
با انعقاد تفاهمنامه صورت گرفت؛

شروع همکاری های طلایی بین شرق و غرب آسیا

سایت طلا: همزمان با سفر هیئت تجاری طلا و جواهر هنگ کنگ به ایران طی نشستی در اتاق بازرگانی تفاهمنامه همکاری در زمینه طلا و جواهر بین ایران و هنگ کنگ منعقد گردید.

به گزارش سایت طلا بررسی ظرفیت ها و پتانسیل ها در حوزه طلا و جواهر طی جلسه ای صبح امروز در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و تجارت مورد بحث و بررسی قرار گرفت که نتیجه آن به تفاهمنامه همکاری بین اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر ایران و اتحادیه طلا و جواهر هنگ کنگ منجر شد.

در این جلسه که فعالین حوزه تولید و صادرات طلا و جواهر حضور داشتند بر همکاری های گام به گام و بررسی پتانسیل طرفین برای یک توسعه پایدار در دو منطقه شرق و غرب آسیا تأکید شد.

"سید حجت شفایی" رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر ایران، ضمن لزوم شرکت همه تولیدکنندگان کشورمان در جهت توسعه و ارتباط با بازارهای جهانی در این نشست گفت: ما این آمادگی را داریم که با برداشتن قدمهای مؤثر در ایجاد یک رابطه پایدار و پربار برای ایران و هنگ کنگ بازار تولیدی خود را گسترش دهیم.

همچنین تولید کنندگان ایرانی طی سخنانی ضمن لزوم همکارها برای ورود تکنولوژی، این موضوعات را در جهت گسترش روابط در حوزه طلا و جواهر بین کشورمان و هنگ کنگ مطرح کردند؛ بازار مناسب خاورمیانه و نیاز به مدلهای سازگار با فرهنگ آن، حضور فعال در نمایشگاههای طلا و جواهر دو طرف، ایجاد شرکتهای مشترک برای تولید مصنوعات طلا و جواهر، شناسایی و کسب اطلاع از بازار دو منطقه، تشکیل کمیته تخصصی بین ایران و هنگ کنگ.

"کیم لو" رئیس اتحادیه طلا و جواهر هنگ کنگ نیز در این نشست با اشاره به پیشرفت های کشورش در حوزه فن آوری های تولید مصنوعات طلا تصریح کرد: حضور ما در ایران برای شناسایی بازار ایران بود و ما آماده ایم در گام اول با دعوت از فعالین بازار طلای ایران به هنگ کنگ برای بازدید و شرکت در نمایشگاه آن در قالب یک پاوین روابط کاری خود را توسعه دهیم.

گفتنی است در انتهای این جلسه ضمن قرائت تفاهمنامه برای شروع همکاری ها در بخش طلا و جواهر بین ایران و هنگ کنگ مرحله نخست توسعه همکاری های طلایی بین شرق و غرب آسیا آغازگردید.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد