اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دیدار هیئت تجاری طلا و جواهر هنگ کنگ با نمایندگان بخش تولید مصنوعات طلای کشور

سایت طلا: هیئت تجاری اقتصادی حوزه طلا و جواهر هنگ کنگ روز گذشته طی نشستی با مسئولین اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان طلا و برخی از فعالین این بخش به بررسی ظرفیت های همکاری بین ایران و هنگ کنگ پرداختند.

به گزارش سایت طلا عصر روز گذشته شرکت شهرکهای صنعتی تهران میزبان نشستی بین هیئت تجاری طلا و جواهر هنگ کنگ و اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر بود.

در این نشست که رؤسای اتحادیه طلا و جواهر تبریز و شیراز نیز حضور داشتند حاضرین به تبادل نظر و بررسی زمینه همکاری های طلایی بین این دو کشور پرداختند.

"کن لو" رئیس اتحادیه طلا و جواهر هنگ کنگ در این جلسه با بیان مزیت های تجاری هنک کنگ و منطقه آزاد تجاری این منطقه، تنوع تولید محصول و صادرات به آمریکا و خاورمیانه را از مزیت های آن دانست.

وی با اشاره به کیفیت مصنوعات طلای این شهر افزود: طی سالهای اخیر نوآوری های خوبی در این منطقه صورت گرفته و مصنوعات طلای هنگ کنگ در مدل سازی دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد است.

"خلیل پرتوزاده" معاون اموربازرگانی و توسعه سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز در این نشست ضمن تشکر از بخش خصوصی و قول مساعد دولت برای حمایت از آن بر آشنایی با قوانین واردات و صادرات، و آموزش و انتقال تکنولوژی ها تأکید کرد.

"سیدحجت شفایی" هم طی سخنانی با بیان قابلیت های ایران در زمینه سنگهای تزئینی بر گسترش همکاری ها بین بخش طلا و جواهر ایران و هنگ کنگ تأکید و انتقال دانش و تکنولوژی و همچنین آموزش را برای کشورمان مهم ارزیابی کرد.

در ادامه این جلسه "محمدحسین مستغنی" رئیس اتحادیه طلا و جواهر شیراز نیز همکاری بین هنگ کنگ و ایران را فرصت خوبی برای گسترش همکاری ها و انتقال تکنولوژی ها عنوان کرد.

گزارش سایت طلا می افزاید؛ " مهدی بهرمانی" رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریزهم در این نشست با اشاره به بازار بزرگ تبریز به عنوان بزرگترین بازار مسقف جهان و ظرفیت خوب این شهر، گفت: مزیت ایران در حوزه تولید مصنوعات طلا و جواهر، انرژی ارزان و نیروی کار جوان با هزینه کم است و پایین بودن قیمت تمام شده در ایران می تواند مورد توجه سرمایه گذاران خارجی قرار گیرد.

همچنین "هاشم محمدی" نایب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر ضمن بیان فرهنگ و رسوم مردم ایران در مصرف طلا، وجود معادن سنگ های تزئینی در کشور را با ارزش دانست که می تواند زمینه مناسبی برای سرمایه گزاری و توسعه همکاری ها ایجاد نماید.

گفتنی است طرفیین در انتهای این نشست ضمن تبادل هدایا و نشان یادبود بر تداوم همکاری ها و حضور در نمایشگاههای دو کشور تأکید کردند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد