اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیل بیزینس لاین نشان داد: 127.128

بهترین فرصت برای خرید طلا کاهش قیمت به 1265 تا 1270 دلار است

سایت طلا : تازه ترین تحلیل بیزینس لاین نشان می دهد که بهترین فرصت برای خرید طلا در بازارهای بین المللی زمانی است که قیمت به کمتر از 1270 تا 1265 دلار کاهش یابد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی بیزینس لاین، قیمت جهانی طلا تحت تاثیر تشدید تنش در روابط آمریکا و کره شمالی با افزایش چشمگیری روبرو شده و برخی تحلیلگران بر این باورند که سطح مقاومتی بعدی برای هر اونس طلا 1300 دلار خواهد بود.

بر اساس این گزارش تحلیلگران اقتصادی اعلام می کنند که انتشار امارهای تورم آمریکا در ماه جولای می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات ارزش دلار و قیمت جهانی طلا داشته باشد.

سطح مقاومتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1295 تا 1300 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت این فلز گرانبها با افزایش چشمگیری روبرو خواهد شد.

سطح حمایتی قیمت طلا نیز در کوتاه مدت 1275 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1255 دلار کاهش خواهد یافت.

توصیه کارشناسان اقتصادی به سرمایه گذاران بین المللی این است که بهترین فرصت برای خرید طلا کاهش قیمت به کمتر از 1270 تا 1265 دلار خواهد بود.

موسسه سرمایه گذاری اف ایکس تی ام نیز در گزارشی اعلام کرده است که نوسانات ارزش دلار تنش های سیاسی بین آمریکا و کره شمالی و آمارهای تورم در آمریکا مهمترین عوامل موثر بر قیمت طلا در کوتاه مدت خواهد بود.

تحلیلگران این موسسه مالی بر این باورند که تمرکز اصلی سرمایه گذاران بین المللی بر آمارهای مهم اقتصادی آمریکا خواهد بود و این اوضاع اقتصادی است که می تواند سیاست های پولی و نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا را تا پایان سال 2017 میلادی مشخص کند.

پایین بودن تورم در آمریکا طی ماه های اخیر هرگونه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو طی نشست های آتی را با ابهام جدی روبرو کرده است.

فدرال رزرو آمریکا از ابتدای امسال تاکنون 2 بار نرخ بهره را افزایش داده و احتمالا قصد دارد یک بار دیگر نیز در نشست دسامبر نرخ بهره را افزایش دهد.

تازه ترین نظرسنجی ها نشان می دهد که بانک مرکزی اروپا نیز قصد دارد در نشست سپتامبر تغییر برنامه خریداری اوراق قرضه خود را رسما اعلام کند. این مساله نیز می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات ارزش یورو در برابر دلار داشته باشد.

اختلاف بین سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا و بانک های مرکزی ژاپن و اروپا نیز عامل مهمی برای تغییرات ارزی و قیمت طلا خواهد بود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد