اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیشبینی سایت کیتکو در مورد بهای طلا در هفته اول سال2012

بسیاری از کارشناسان سایت کیتکو در اعلام نظری عنوان کردند که طلا به علت کاهش بسیار زیادی که در هفته های قبل دچار شده است در این هفته با افزایش رو به رو خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از سایت کیتکو از میان 32 کارشناس سایت کیتکو در این هفته 19 نفر از آنها در این نظرسنجی شرکت کردند که از میان این 19 نفر 14 نفر به افزایش 4 نفر به کاهش و 1 نفر به عدم تغییر بهای طلا رای مثبت دادند.

به اعتقاد تاجرین طلا، این فلز ارزشمند در هفته گذشته پس از آنکه به 1523 دلار در هر اونس رسید با حمایت رو به رو شد و دوباره به مرز 1567 دلار در هر اونس رسید.آنها اعتقاد دارند که این افزایش می تواند در هفته ابتدایی سال 2012 هم ادامه داشته باشد.همچنین این احتمال وجود دارد که طلا حتی به 1600 دلار در هر اونس هم برسد.

19 نفر بر کاهش بهای طلا در این هفته رای مثبت دادند که اعتقاد انها بر این موضوع است که طلا به مرز 1600 دلار در هر اونس هم می رسد اما این موضوع پایدار نخواهد بود و طلا دوباره با کاهش رو به رو خواهد شد.

اما در این میان 4 نفر هم نظر به کاهش بهای طلا دادند.آنها اعتقاد دارند که در شرایط فعلی و با توجه به شرایط سیاسی به وجود آمده در مورد تنگه هرمز باعث افزایش بهای نفت در سطح بین الملل خواهد شد.این امر به معنای کاهش نقدینگی دوباره می باشد.در شرایطی که نقدینگی کاهش یابد سرمایه داران دوباره به سمت فروش طلا حتی کمتر از قیمت واقعی می روند و همین امر کاهش بهای طلا را به دنبال خواهد داشت.

اما آن یک نفری که بر عدم تغییر بهای طلا در این هفته رای مثبت داده است بر سکوت بازارهای جهانی به مناسبت رسیدن سال نو میلادی معتقد می باشد./ح
سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد