اونس طلا2213.12
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

آمارهای ضعیف اقتصادی آمریکا قیمت طلا را نزدیک به بالاترین سطح در 7 هفته اخیر نگه داشت

سایت طلا : قیمت طلا در بازارهای بین المللی در آغاز مبادلات امروز چهارشنبه تحت تاثیر آمارهای ضعیف و ناامید کننده اقتصادی در آمریکا قرار گرفته است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، انتشار آمارهای ناامید کننده اقتصادی در آمریکا گمانه زنی ها نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو طی ماه های آینده را کاهش داده و این مساله موجب شده است تا قیمت طلا همچنان نزدیک به بالاترین سطح در 7 هفته اخیر تثبیت شود.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا بدون تغییر چندانی نسبت به روز گذشته به 1268 دلار رسیده است. البته قیمت طلا روز سه شنبه برای لحظاتی به بیش از 1273 دلار رسیده است که این بالاترین رقم از 14 ژوئن به شمار می رود.

این گزارش افزود: کاهش تولیدات صنعتی آمریکا در ماه جولای در شرایطی است که در ماه قبل از آن تولیدات صنعتی این کشور به بالاترین سطخ در 3 سال اخیر رسیده بود.

شاخص اعتماد مصرف کننده در اقتصاد آمریکا نیز طی ماه گذشته با افزایش ناچیزی روبرو شده است. ادامه تنش های سیاسی در واشنگتن و آمارهای ضعیف اقتصادی آمریکا موجب شد تا ارزش دلار نیز در برابر ارزهای معتبر بین المللی به پایین ترین سطح در 15 ماه اخیر برسد.

به نظر می رسد چشم انداز سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا در این شرایط بیشتر از گذشته مبهم و نامشخص شده است.

رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا روز سه شنبه در سخنانی تاکید کرد: واشنگتن به دنبال تغییر رژیم سیاسی در کره شمالی نیست و ترجیح می دهد تا با دولت پیونگ یانگ مذاکره کند ولی آمریکا هرگز نمی تواند کره شمالی را به عنوان یک کشور هسته ای قبول کند.

تیلرسون در اظهارات مهمی افزود: آمریکا به شرطی حاضر به همکاری با روسیه در خاک سوریه است، که ایران از سوریه خارج شود.

تازه ترین آمارهای رسمی نشان می دهد که رشد تولید ناخالص داخلی 19 کشور عضو یورو در سه ماه منتهی به ژوئن به بیش از 0.6 درصد رسیده است، این رقم در سه ماه نخست امسال نیز به 0.5 درصد رسیده بود.

البته تورم مصرف کننده هنوز با افزایش چشمگیری روبرو نشده است. نرخ تورم منطقه یورو در ماه جولای به 1.3 درصد رسیده که کمتر از هدف 2 درصدی تعیین شده از سوی بانک مرکزی اروپا است.

به نظر می رسد انتشار آمارهای مهم اقتصادی منطقه یورو و آمریکا طی ساعات آینده تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد