اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
رئیس سازمان فنی حرفه ای استان تهران اعلام کرد:

ارتباطات و جلب اعتماد اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر قابل توصیف است

سایت طلا : رئیس سازمان فنی و حرفه ای استان تهران با بیان ارتباطات خوب این سازمان با اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر گفت: این اتحادیه در بحث آموزش قدمهای بزرگی برداشته و جلب اعتماد آن قابل توجه است.

مجید تهرانیان در گفتگو با سایت طلا با بیان اینکه اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر در بحث تأیید صلاحیت آموزش گامهای بزرگی را برداشته گفت: افتخار این را داریم که اولین مرکز آزمون با این اتحادیه راه انداختیم، و اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر تنها اتحادیه ای است که آزمون تأیید صلاحیت این سازمان درآن برگزار میشود.

وی با اشاره به فعالیت های گسترده اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر خاطرنشان کرد: به همت مسئولین این اتحادیه، جلب اعتماد خوبی را این دوستان ایجاد کرده اند، و با بدنه دولت رایزنی های خوبی انجام داده اند و امیدواریم در گفتگوهایی که با ایشان داریم بتوانیم گامهای بهتر و مؤثرتری را برداریم.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای استان تهران ضمن به روز دانستن یک سوم آموزشهای این سازمان تصریح کرد: در برخی از رشته ها ما کاملاً به روز هستیم و آخرین آموزشهای روز دنیا را ارائه می دهیم، همکنون 7هزار استاندارد در سازمان داریم و تقریباً 2هزار استاندارد آن به روز و مابقی آنها قدیمی هستند، ولی با ارتباطاتی که ایجاد کرده ایم زمینه به روز شدن آن را فراهم خواهیم ساخت.

تهرانیان تهیه امکانات و ابزار را مشکل کارآموزان معرفی کرد و افزود: فنی و حرفه ای بحث آموزش را زیر مجموعه اتاق بازرگانی و اصناف پیش می برد، و در این بین دولت توانایی این را ندارد که امکانات آموزش دیدگان را فراهم کند.

وی در گفتگو با سایت طلا خاطرنشان کرد؛ دولت تقریباً 90درصد اعتبارات را صرف حقوق و هزینه های جاری می کند، و تنها 10 درصد بودجه دولت صرف عمران و آبادانی و توسعه می شود که این رقم برای کشور بسیار ناچیز است، لذا با این اعتبارات قطعاً دولت نمی تواند در این حوزه کار کند.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای استان تهران بر لزوم حضور بخش خصوصی و اتحادیه ها در همفکری و توسعه کارآفرینی تأکیدکرد وگفت: خود اصناف و حِرَف باید در جهت ارتقاء منابع انسانی خود گام بردارند، و ما به عنوان یک سیستم آموزشی تجربه های آموزشی خود را ارائه کرده، و استانداردهای آموزشی لازم را به آنان ارائه می دهیم و کمک می کنیم تا صلاحیت ها متناسب با استانداردهای بهتری پیش برود.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد