اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

انتقاد دبیرکل اتاق بازرگانی از طرح جدید مالیات برارزش افزوده

سایت طلا : دبیرکل اتاق بازرگانی ایران ضمن انتقاد از طرح جدید مالیات برارزش افزوده گفت که طرح جدید دولت برای این قانون همچنان بر تولیدکننده فشار وارد می کند.

به گزارش سایت طلا، علیرضا اشرف دبیرکل اتاق بازرگانی در مراسم جشنواره مهارت آموختگان فنی و حرفه ای ضمن درست دانستن برون سپاری در فنی حرفه ای گفت: لازمه استفاده از تجهیزات و دستگاههای جدید و به روز و پیشرفته آموزش است و نقش آموزش فنی و حرفه ای در این زمینه بسیار مهم است.

وی ضمن اشاره به جایگاه صنعت طلا و جواهر در دنیا افزود: در صنعت طلا و جواهر اگر بخواهیم با دنیا رقابت کنیم باید تولید انبوه داشته باشیم و برای این موضوع باید آموزش را فراگیر کرده و دستگاههای مجهز و به روز داشته باشیم داشته باشیم.

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ضمن انتقاد از طرح جدید مالیات برارزش افزوده تصریح کرد: متأسفانه طرح جدید مالیات برارزش افزوده که از طرف دولت به مجلس ارائه شده باز هم بر تولیدکننده فشار می آورد و به جای دریافت مالیات از حلقه آخر بیشترین ضربه را به تولیدکننده می زند.

اشرف صنف طلا و جواهر را صنفی توصیف کرد که طرفدار سلیقه ها و زیبایی هاست، و ادامه داد: تولید طلا و جواهر خوب صادرات را به دنبال دارد و سازمان فنی و حرفه ای در رشد صنعت طلا و جواهر کمک شایانی کرده است.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد