اونس طلا2394.45
مظنه15,921,000
18 گرم3,675,300
ارزش سکه35,870,013
قدیم (بهار)40,000,000
جدید (امامی)43,100,000
نیم25,500,000
ربع15,500,000

قیمت جهانی طلا به بالاترین سطح در 3 هفته اخیر رسیده است

سایت طلا : قیمت طلا در بازارهای بین المللی امروز چهارشنبه نیز به روند صعودی خود ادامه داده و به بالاترین رقم در 3 هفته اخیر رسیده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، کاهش ارزش دلار آمریکا به پایین ترین سطح در 10 ماه اخیر تاثیر زیادی بر افزایش قیمت جهانی طلا داشته است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا در بازارهای بین المللی با 0.1 درصد افزایش به بیش از 1242 دلار رسیده است که این بالاترین رقم از 30 ژوئن به شمار می رود.

این گزارش افزود، ارزش دلار آمریکا در برابر یورو و فرانک سوییس به پایین ترین حد در یک سال اخیر رسیده است و شاخص ارزش دلار در برابر شش ارز معتبر بین المللی نیز به پایین ترین حد در 10 ماه گذشته رسیده است.

کاهش اعتمادها نسبت به اجرای سیاست ها و برنامه های مالی و اقتصادی دولت ترامپ و

گمانه زنی های مربوط به وضعیت نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا طی ماه های آینده تاثیر زیادی بر افزایش قیمت جهانی طلا و افت ارزش دلار داشته است.

تلاش های جمهوریخواهان برای تغییر یا لغو برنامه بهداشت و سلامت موسوم به اوباماکر با شکست روبرو شده است. این یک ناکامی بزرگ برای جمهوریخواهان سنا به شمار می رود که در 7 سال گذشته تلاش زیادی را برای مقابله با این طرح اوباما انجام داده اند.

دولت آمریکا روز سه شنبه تحریم های جدیدی را علیه ایران به خاطر برنامه موشک بالستیک اعمال کرده است. واشنگتن بار دیگر تهران را به اقدامات بی ثبات کننده در خاورمیانه متهم کرده است.

میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر با 0.8 درصد کاهش به کمتر از 821 تن رسیده است.

یک مقام ارشد ارتش آمریکا روز سه شنبه تاکید کرد: کره شمالی توانایی حمله موشکی به خاک آمریکا را ندارد ، گرچه برد موشک های کره شمالی ممکن است به آمریکا برسد ولی این کشور توانایی لازم برای هدایت موشک ها به خاک آمریکا را ندارد.

روسیه روز سه شنبه تاکید کرد: حق مقابله با اقدام آمریکا در توقیف اموال و دارایی های دیپلماتیک روسیه در نیویورک را برای خود محفوط می داند.

به نظر می رسد قیمت طلا در روزهای آینده تحت تاثیر آمارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو انگلیس و چین قرار خواهد داشت. وضعیت تقاضای فیزیکی در بازارهای نوظهور و در حال توسعه نیز می تواند تاثیر مهمی بر قیمت جهانی طلا داشته باشد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد