اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان به کار خود پایان داد

سایت طلا: یازدهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر اصفهان روز گذشته به کار خود پایان داد.

سایت طلا: پس از چهار روز برپایی یازدهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر اصفهان شب گذشته خاتمه یافت، و شرکت کنندگان پس از عرضه آخرین محصولات و دستاوردهای خود این نمایشگاه طلایی را خاتمه دادند.

این نمایشگاه که در شرایط رکود بازار برگزار گردید، همانند سالهای گذشته با حضور کمرنگ تولیدکنندگان طلا و جواهر همراه بود، این در حالیست که ابزارسازان و تولیدکنندگان ماشین آلات طلاسازی همچنان حضور پررنگی را در نمایشگاه یازدهم طلا و جواهر داشتند.

رشد حضور شرکتهای خارجی به ویژه ایتالیا و ترکیه در بخش ماشین آلات و استقبال از این بخش از طرف تولیدکنندگان طلا و فعالان این حوزه در این نمایشگاه بسیار چشمگیر بود، و ازدحام سالنهای ابزار و شلوغی این بخش مبیّن این موضوع بود.

یکی از ویژگی های هرساله و بازر نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان حضور رؤسای اتحادیه های طلا و جواهر سراسر کشور می باشد که امسال نیز این حضور به برتری و مشخصه برتر نمایشگاه اصفهان مبدل شد و دعوت رؤسای اتحادیه های سراسر کشور و برگزاری جلسه هم اندیشی و تعامل ایشان با هم به مزیت این نمایشگاه تبدیل شد.

نمایشگاه یازدهم درحالی به پایان یافت که غالب فعالان و کارشناسان این حوزه این نمایشگاه را با توجه به شرایط موجود بازار و اوضاع این صنف قابل قبول می دانستند، گرچه این نمایشگاه و نمایشگاههای طلا و جواهر کشور همچنان فاصله زیادی با نمایشگاههای مطرح دنیا دارند که حمایت از این صنف می تواند نمایشگاه اصفهان که مطرح ترین نمایشگاه کشور می باشد را به گردونه رقابت بازگرداند.

شایان ذکر است به گفته مسئولین برگزاری یازدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان، این نمایشگاه برای آخرین بار در این مکان یعنی محل نمایشگاه بین المللی این شهر جنب پل شهرستان برگزار می گردد و سال آتی با بهره برداری از محل جدید نمایشگاههای بین المللی اصفهان، نمایشگاه طلا هم در آن نقطه برگزار می شود.

انتهای پیام

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد