اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
مدیر ارشد صندوق سرمایه گذاری تی ای ام:

فدرال رزرو آمریکا در یک جهان رویایی زندگی می کند/سرمایه گذاران به خرید طلا ادامه دهند

سایت طلا : مدیر ارشد صندوق سرمایه گذاری تی ای ام ضمن انتقاد شدید از سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا به سرمایه گذاران بین المللی توضیه کرد تا به خرید طلا در قیمت های پایین ادامه دهند.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، جان هاتهاوی مدیر ارشد صندوق سرمایه گذاری تی ای ام در سخنانی تاکید کرد: سرمایه گذاران بین المللی باید از فرصت به وجود آمده پس از کاهش قیمت طلا استفاده کرده و نسبت به خرید ذخایر جدید اقدام کنند.

بر اساس این گزارش وی تصریح کرد: سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا طی سال های اخیر در پایین نگه داشتن نرخ بهره موجب شده است تا شاخص سهام در بازارهای مالی به خصوص بورس وال استریت به صورت مصنوعی و ساختگی با افزایش روبرو شود.

وی در ادامه افزود: به نظر ما دیدگاه فدرال رزرو آمریکا درباره فعالیت های اقتصادی ریشه ای در واقعیت های موجود ندارد و ادامه سیاست های پولی فعلی تنها منجر به افزایش ساختگی و غیر واقعی شاخص سهام و قیمت اوراق قرضه خواهد شد.

این تحلیلگر ارشد اقتصادی اظهار داشت: ما بر این باوریم که فدرال رزرو در یک جهان رویایی زندگی می کند که هیچ گونه همخوانی و هماهنگی با واقعیت های امروز ندارد. سرمایه گذاران بین المللی نباید به این شرایط اطمینان کنند و کاهش قیمت طلا در شرایط کنونی بهترین فرصت برای خرید و سرمایه گذاری در بازار فلزات گرانبها است.

وی پیش بینی کرد که در شش ماه دوم امسال سیاست های سختگیرانه پولی فدرال رزرو آمریکا ادامه خواهد یافت و این مساله موجب نوسانات شدید بازار سهام و اوراق قرضه خواهد شد و در نهایت این سیاست ها به نفع قیمت طلا خواهد بود.

پیش بینی می شود فدرال رزرو آمریکا تا پایان امسال یک بار دیگر نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

فدرال رزرو آمریکا همچنین قصد دارد برنامه کاهش تراز مالی خود را طی ماه های آینده آغاز کند.

جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا در اظهارات مهمی در نشست کنگره نسبت به بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا ابراز اطمینان کرده ولی گفته است که پایین بودن نرخ تورم موجب خواهد شد تا فدرال رزرو به طور تدریجی سیاست های سختگیرانه خود را طی ماه های آینده اجرا کند.

به نظر می رسد نوسانات ارزش دلار و سیاست های پولی بانک های مرکزی بزرگ جهان تاثیر زیادی بر قیمت جهانی طلا خواهد داشت.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد