اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
اینوستینگ تحلیل کرد:

قیمت طلا هفته آینده تحت تاثیر آمارهای تورم و خرده فروشی آمریکا قرار دارد

سایت طلا : تازه ترین تحلیل اینوستینگ نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در روزهای آینده تحت تاثیر اظهارات مهم رئیس فدرال رزرو آمریکا در کنگره و آمارهای تورم و خرده فروشی این کشور قرار خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، قیمت طلا روز جمعه در ادامه روند نزولی خود در روزهای گذشته تحت تاثیر آمارهای اشتغال آمریکا با کاهش شدیدی روبرو شد و به پایین ترین سطح در 4 ماه اخیر رسیده است.

بر اساس این گزارش آمارهای اشتغال آمریکا موجب شد تا ارزش دلار آمریکا در برابر ارزهای معتبر بین المللی تقویت شده و قیمت طلا به پایین ترین سطح در 15 مارس برسد.

آمارهای وزارت کار آمریکا نشان می دهد اقتصاد این کشور طی ماه ژوئن 222 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است. این رقم پیش از این از سوی کارشناسان اقتصادی 179 هزار فرصت شغلی اعلام شده بود.

نرخ بیکاری آمریکا نیز در این مدت به 4.4 درصد افزایش یافته است. این رقم در ماه می به 4.3 درصد رسیده بود که پایین ترین حد در 16 سال اخیر بوده است.

روند رو به رشد اشتغالزایی در آمریکا موجب افزایش گمانه زنی ها نسبت به بالا رفتن نرخ بهره فدرال رزرو در ماه های آینده شده است.

فدرال رزرو در نشست ژوئن نرخ بهره را افزایش داده و پیش بینی می شود تا پایان امسال یک بار دیگر نرخ بهره را افزایش دهد. قیمت طلا به شدت در برابر نوسانات نرخ بهره و ارزش دلار حساسیت نشان می دهد.

به اعتقاد تجلیلگران اقتصادی به نظر می رسد قیمت طلا در روزهای آینده به شدت تحت تاثیر اظهارات مهم جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا در کنگره قرار داشته باشد. آمارهای خرده فروشی و تورم آمریکا نیز که تا روز جمعه آینده منتشر می شود، تاثیر مهمی بر قیمت طلا خواهد داشت.

آمارهای اشتغال بریتانیا و برگزاری نشست مهم بانک مرکزی کانادا نیز می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات بازارهای بین المللی به خصوص بازار طلا داشته باشد.

آمارهای مهم اقتصادی چین از جمله نرخ تورم و تولیدات صنعتی نیز طی روزهای آینده منتشر می شود. آمارهای مربوط به اشتغال بریتانیا اعلام می شود. پیش بینی این است که بانک مرکزی کانادا در نشست آتی خود نرخ بهره را افزایش دهد.

جانت یلن روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با شرکت در کمیته بانکداری کنگره آمریکا، سخنرانی خواهد کرد و درباره برخی موضوعات شهادت خواهد داد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد