اونس طلا2206.57
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

نباید پول مجانی به مردم داد

عضو اتاق بازرگانی تهران معتقد است: اگر اقتصاد را بخواهیم سالم‌سازی کنیم، مهم است که نرخ ارز را یکسان کنیم و یارانه‌ها را به دست کسانی که واقعا مستحق هستند، با اشتغال برسانیم.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری اقتصاد آنلاین - طاهره رضوی؛ مهدی شریفی‌نیک‌نفس در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین درباره اصلاح در نظام تامین اجتماعی، اظهار داشت: در حال حاضر در بخش تامین‌اجتماعی کارهایی انجام شده، ولی اینکه موفق شده باشند، کمی دور از ذهن است.

وی افزود: برای این‌که صندوق‌های تامین اجتماعی همانطور که همه می‌دانند، همه آنها تقریبا زیانده هستند و اگر دولت بخواهد پافشاری بر صندوق‌ها کند، این صندوق‌ها از هم می‌پاشند.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: باید برای این صندو ق‌ها منابع ایجاد کرد و درآمدزایی شود. از این راه کمتر اقتصاد نابود می‌شود و از لحاظ اقتصادی می‌توانند خودشان را پوشش دهند.

شریفی درباره سرانجام یکسان‌سازی نرخ ارز نیز عنوان کرد: هرجا که ارز دونرخی باشد، رانت وجود دارد. از طرف دیگر قرار نیست که چهار سال دیگر دوباره این دولت روی کار بیاید.

وی متذکر شد: برای همین دولت باید این جسارت را داشته باشد تا بتواند ارز را تک‌نرخی کند. اگر اقتصاد را بخواهیم سالم‌سازی کنیم، مهم است که نرخ ارز را یکسان کنیم و یارانه‌ها را به دست کسانی که واقعا مستحق هستند، با اشتغال برسانیم.

عضو اتاق بازرگانی تهران خاطرنشان کرد: نباید پول مجانی به مردم داد. از محل همین اتفاق بیکارها جذب می‌شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد