اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه تی دی اس پیش بینی کرد:

قیمت طلا به زودی به بالاتر از 1275 دلار بازخواهد گشت

سایت طلا : در حالی که لحن تند بیانیه نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا موجب کاهش قیمت جهانی طلا شده است ولی تحلیلگران موسسه تی دی اس بر این باورند که قیمت طلا به زودی افزایش خواهد یافت.

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکونیوز، قیمت جهانی طلا در پایان مبادلات هفته گذشته با 1.1 درصد کاهش روبرو شده و به کمتر از 1255 دلار رسیده است.

بر اساس این گزارش تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری تی دی اس بر این باورند که قیمت طلا تحت تاثیر ریسک های سیاسی بار دیگر با افزایش روبرو خواهد شد و به زودی به بیش از 1275 دلار خواهد رسید.

تحلیلگران تی دی اس تاکید کردند: بیانیه نشست فدرال رزرو آمریکا بیشتر از آنکه به ضرر قیمت فلزات گرانبها باشد، به نفع آنها خواهد بود و این مساله در میان مدت و بلندمدت آشکار خواهد شد چرا که بازارهای بین المللی به شدت نگران تحولات و ریسک های سیاسی است. برگزیت، برنامه های موشکی و اتمی کره شمالی و انتخابات ایتالیا می تواند تاثیر مهمی بر بازارهای مالی و کالا داشته باشد.

تحلیلگران تی دی اس افزودند: عامل مهم دیگری که می تواند موجب افزایش قیمت طلا شود، نگرانی نسبت به ناکامی دولت ترامپ در اجرای سیاست های محرک مالی و اقتصادی است. در حالی که ترامپ قول داده است تا مالیات ها را کاهش دهد و میلیاردها دلار برای توسعه زیرساخت های اقتصادی هزینه کند، ولی به نظر می رسد برای اجرای این برنامه ها با چالش جدی روبرو است.

از سوی دیگر پایین بودن نرخ تورم آمریکا، عامل مهم نگرانی به شمار می رود. گرچه فدرال رزرو آمریکا در بیانیه نشست اخیر خود پیش بینی کرده است که تا پایان امسال یک بار دیگر نرخ بهره را افزایش خواهد داد ولی پایین بودن نرخ تورم چالش اصلی و بزرگی به شمار می رود.

پیش بینی می شود ادامه نگرانی ها نسبت به اوضاع اقتصادی آمریکا و تنش ها و ریسک های سیاسی در عرصه بین المللی موجب خواهد شد تا قیمت طلا به زودی تا 1275 دلار در هر اونس افزایش یابد.

با توجه به تنش های سیاسی در آمریکا و نگرانی های مربوط به مذاکرات برگزیت و تحولات سیاسی بریتانیا به نظر می رسد قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت با نوسانات زیادی روبرو خواهد شد. نوسانات ارزش دلار د ر برابر ارزهای معتبر بین المللی تاثیر مهمی بر قیمت طلا خواهد داشت.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد