اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگران اقتصادی خبر دادند:

قیمت طلا تحت شرایط اقتصادی و سیاسی کنونی به 1300 دلار خواهد رسید

سایت طلا : برخی تحلیلگران ارشد اقتصادی بر این باورند که قیمت جهانی طلا طی ماه های آینده تحت تاثیر شرایط اقتصادی و سیاسی حاکم در عرصه بین المللی با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، برخی تحلیلگران ارشد اقتصادی در حاشیه کنفرانس سالیانه موسسه فلزات گرانبها تاکید کردند که فضای سیاسی و اقتصادی فعلی در عرصه بین المللی موجب خواهد شد تا قیمت فلزات گرانبها به خصوص طلا با افزایش بیشتری روبرو شود و قیمت هر اونس طلا به زودی تا سطح 1300 دلار افزایش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش، جورج گرو تحلیلگر برجسته موسسه آر بی سی در این باره تاکید کرد: با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی فعلی، دستیابی به سطح قیمتی 1300 دلاری برای هر اونس طلا محتمل است. شکسته شدن سطح مقاومتی 1300 دلاری برای هر اونس طلا طی هفته های آینده روی میز قرار دارد.

پیتر هاگ تحلیلگر برجسته اقتصادی نیز تصریح کرد: قیمت طلا در میان مدت با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد. تحلیل تکنیکال نشان می دهد که قیمت طلا طی هفته های آینده به شدت تحت تاثیر اخبار مهم سیاسی و اقتصادی در عرصه بین المللی قرار خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: در حالی که تمرکز سرمایه گذاران بین المللی در شرایط کنونی بر روی نشست فدرال رزرو و تاثیر احتمالی ان بر قیمت طلا در ماه های آینده است ولی به نظر من فضای سیاسی و اقتصادی در عرصه بین المللی عامل مهمی برای افزایش قیمت طلا خواهد بود.

این تحلیلگر ارشد بازارهای بین المللی اظهار داشت: هنوز ابهامات و سئوالات زیادی درباره رشد اقتصادی آمریکا وجود دارد و بعید به نظر می رسد که فدرال رزرو به راحتی بتواند تا پایان امسال در سیاست های پولی خود تجدیدنظر کند.

وی افزود: در نظرسنجی که امسال از کارشناسان اقتصادی شرکت کننده در کنفرانس سالیانه موسسه فلزات گرانبها انجام شده، 20 درصد اقتصاددانان پیش بینی کردند قیمت طلا تا پایان امسال به بیش از 1300 دلار خواهد رسید. 10 نفر اعلام کردند که قیمت طلا تا پایان امسال به 1375 تا 1400 دلار می رسد.

وی افزود: سایر کارشناسان اقتصادی نیز معتقدند که قیمت طلا تا پایان امسال به 1405 دلار می رسد و یک نفر نیز اعلام کرده است که قیمت طلا به 1950 دلار خواهد رسید.

این کارشناس اقتصادی اظهار داشت: نگرانی های مربوط به کره شمالی، برزیل، ونزوئلا، خاورمیانه و اوضاع سیاسی در سایر کشورهای جهان و همین طور نااطمینانی نسبت به اوضاع بازار سهام می تواند تاثیر زیادی بر قیمت طلا داشته باشد.

این دو تحلیلگر اقتصادی بر این باورند که قیمت نقره و پالادیوم نیز تا اپایان امسال روندی کاملا صعودی خواهد داشت.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد