اونس طلا2210.64
مظنه14,216,000
18 گرم3,281,700
ارزش سکه32,028,648
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

همه نگاه ها به نتایج نشست فدرال رزرو آمریکا/قیمت طلا افزایش یافت

سایت طلا : قیمت طلا در بازارهای جهانی در آغاز مبادلات امروز چهارشنبه با افزایش نسبی روبرو شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، در حالی که همه نگاه ها در بازارهای بین المللی به نتایج نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا است، قیمت طلا در مبادلات امروز با افزایش همراه شده است.

بر اساس این گزارش پیش بینی می شود فدرال رزرو آمریکا در پایان نشست دو روزه خود نرخ بهره را افزایش دهد. سرمایه گذاران بین المللی منتظر انتشار بیانیه این نشست و برگزاری کنفرانس خبری جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا هستند.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد افزایش به بیش از 1269 دلار رسیده است. قیمت طلا روز سه شنبه برای لحظاتی به کمتر از 1259 دلار رسید که این پایین ترین رقم از 2 ژوئن بوده است.

به نظر می رسد سیاست های پولی فدرال رزرو و لحن بیانیه نشست امروز می تواند تا حد زیادی بر نوسانات قیمت طلا و ارزش دلار تاثیر بگذارد. در شرایطی که اقتصاد آمریکا نزدیک به حالت اشتغال کامل قرار دارد و نرخ بیکاری این کشور طی ماه های گذشته روندی نزولی داشته ولی نگرانی مهم مقام های فدرال رزرو کاهش نرخ تورم و عدم دستیابی به هدف تورم 2 درصدی بوده است.

ادامه نگرانی های بین المللی نسبت به تنش های سیاسی در آمریکا به علت پرونده دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر تاثیر زیادی بر نوسانات بازارهای بین المللی داشته است.

بریتانیا پس از برگزاری انتخابات پارلمانی برای ششمین روز متوالی با بحران سیاسی روبرو شده است. در این انتخابات هیچ یک از احزاب مهم و بزرگ نتوانستند اکثریت کرسی های پارلمانی را کسب کنند. ترزا می نخست وزیر بریتانیا در حال تلاش است تا دولت اقلیت را تشکیل دهد. این در شرایطی است که مذاکرات برگزیت قرار است به زودی آغاز شود.

نتایج انتخابات پارلمانی و در پیش بودن مذاکرات برگزیت فشار زیادی را بر ارزش پوند وارد کرده است. پیر موسکویچی کمیسر امور ارزی اتحادیه اروپا نیز تاکید کرد، پیش بینی می کنم وام دهندگان بین المللی بتوانند طی هفته جاری برای حل و فصل بحران بدهی یونان به توافق نهایی دست یابند.

نگرانی ها نسبت به تشدید بحران بدهی یونان بار دیگر بالا گرفته است. به نظر می رسد وضعیت تقاضای قیزیکی در بازارهای نوظهور و در حال توسعه و انتشار امارهای مهم اقتصادی آمریکا چین و منطقه یورو تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد