اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
امیریان در گفتگو با سایت طلا :

دومین نمایشگاه طلا و جواهر شمیرانات نیمه دوم تیرماه برگزار می گردد

سایت طلا : رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرات از برگزاری دومین نمایشگاه طلا و جواهر شمیرانات در نیمه دوم تیرماه در مجتمع تجاری ارگ خبر داد.

کیومرث امیریان در گفتگو با سایت طلا ضمن بیان برگزاری این نمایشگاه، پتانسیل شمیرانات را برای عرضه و تولید محصولات طلا و جواهر بسیار بالا عنوان کرد.

وی با اشاره به وجود برندهای بزرگ در این منطقه استقبال از دومین نمایشگاه طلا و جواهر شمیرانات را بالا دانست و افزود: موقعیت جغرافیایی و اقتصادی این منطقه برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر چشمگیر و لازم به نظر می رساند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات در مورد محل برگزاری این نمایشگاه گفت: دومین نمایشگاه طلا و جواهر شمیرانات در طبقه منفی2 مجتمع تجاری ارگ واقع در میدان تجریش ابتدای خیابات سعدآباد برگزار خواهد شد.

امیریان هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی با ظرفیت های شمیرانات در حوزه طلا و جواهر بیان کرد و ادامه داد: صنعت طلا و جواهر در تمامی عرصه ها نیاز به رشد و تحول می باشد و برگزاری نمایشگاههای این صنعت سبب ارتقاء و کشف بازارهای جدید می گردد.

وی ضمن بیان استقبال عموم بازدیدکنندگان از نمایشگاههای طلا و جواهر در این منطقه خاطرنشان کرد: در نمایشگاه امسال طلا و جواهر شمیرانات حدود 90 شرکت کننده در مساحت 970 مترمربع آخرین دست آوردهای خود را در این حوزه در معرض نمایش قرار خواهند گذاشت.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد