اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
بهترین پیش بینی کننده قیمت طلا خبر داد:

قیمت طلا تا پایان امسال رکورد 1350 دلاری را خواهد زد

سایت طلا : بهترین پیش بینی کننده قیمت طلا در سه ماه گذشته در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده است که قیمت جهانی طلا تا پایان امسال به 1350 دلار خواهد رسید.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ، موسسه مالی و سرمایه گذاری "اینتسا سن پائولو" که بهترین پیش بینی کننده قیمت طلا در سه ماه گذشته بوده است، در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده است که قیمت هر اونس طلا تا پایان سال 2017 میلادی به بیش از 1350 دلار خواهد رسید.

بر اساس این گزارش موسسه سرمایه گذاری اینتسا تاکید کرد: افزایش نرخ تورم و تشدید تنش های سیاسی در روسیه، سوریه، کره شمالی عامل اصلی افزایش قیمت جهانی طلا تا پایان امسال خواهد بود.

دانیلا کورسینی تحلیلگر ارشد این موسسه مالی تاکید کرد: قیمت جهانی طلا تا پایان امسال به بیش از 1350 دلار در هر اونس خواهد رسید. تشدید تنش های سیاسی در عرصه بین المللی و افزایش تورم می تواند مهمترین عامل افزایش قیمت جهانی طلا باشد.

قیمت جهانی طلا از ابتدای امسال تاکنون با افزایش 12 درصدی روبرو شده است که نگرانی های مربوط به تورم و تنش های سیاسی به خصوص برنامه های اتمی و موشکی کره شمالی و حملات هوایی آمریکا به سوریه و افغانستان تاثیر زیادی بر این مساله داشته است.

وی در ادامه افزود: بازارهای بین المللی به شدت نگران این اوضاع است. اگر تورم در اقتصاد آمریکا نیز با افزایش روبرو شود، طلا بهترین سرمایه گذاری برای پوشش ریسک تورم خواهد بود.

این تحلیلگر ارشد اقتصادی همچنین پیش بینی کرده است که قیمت هر اونس نقره تا پایان امسال به بیش از 19 دلار خواهد رسید. قیمت نقره نیز از ابتدای امسال تاکنون 15 درصد رشد داشته است.

البته قیمت پلاتین و پالادیوم به خاطر کاهش تقاضای خودرو در بازارهای آمریکا و چین، اختمالا با افت نسبی روبرو خواهد شد.

وی در ادامه پیش بینی کرده است که تقاضای طلا در بازار هند با افزایش نسبی روبرو خواهد شد ولی تقاضا در بازار چین رشد چندانی نخواهد داشت.

در بازارهای اروپایی نیز با توجه به در پیش بودن انتخابات مهم و سرنوشت ساز، پیش بینی می شود که تقاضا برای طلا و سایر فلزات گرانبها افزایش یابد.

به نظر می رسد نشست فدرال رزرو آمریکا در روزهای آینده تاثیر مهمی بر قیمت طلا خواهد داشت.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد