اونس طلا2205.59
مظنه14,181,000
18 گرم3,273,600
ارزش سکه31,949,793
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با سایت طلا عنوان کرد :

حملات تروریستی تهران تأثیری بر قیمت طلا و سکه در بازار نداشت

سایت طلا : نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن حقیر دانستن تروریستها اعلام کرد؛ حملات تروریستی تهران هیچ تأثیری بر قیمت طلا و سکه در بازار نداشت.

آیت محمدولی درگفتگو با سایت طلا با اشاره به حملات تروریستی تهران گفت: این حملات تأثیر زیادی بر بازار طلا و سکه نداشت و ممکن است شوک جزئی بر این بازار وارد کرده باشد ولی در کل امروز بازار از روندی متعادل برخوردار بود.

وی با حقیر دانستن اقدامات تروریستی اعلام کرد: این حملات راهی برای خودنمایی تروریستها و حامیان آنها بود و به شدت محکوم است و در کل شاید وحشت جزئی را بوجود آورده باشد ولی درایت مسئولین این موارد را برطرف خواهد کرد.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره ارزیابی قیمت طلا در روزهای اخیر نیز خاطرنشان کرد: بهای جهانی طلا در چند روز گذشته نسبت به هفته قبل حدود 5 تا 10 درصد نوسان داشت که این تغیر نشأت گرفته از اختلاف عربی خاورمیانه از جمله مناقشات سیاسی کشورهای عربستان، مصر و قطر بود.

وی در گفتگو با سایت طلا ادامه داد: نوسانات اونس طلا در بازار داخلی نمود زیادی نداشت و این بازار بیشتر متأثر از رکود افت خرید و فروش در این مدت با ثبات نسبی همراه بود.

محمدولی مهمترین عامل نوسانات بهای جهانی طلا در موقعیت فعلی را تنش های بین المللی عنوان کرد و افزود: طبیعتاً اختلافات جهانی و جنگهای منطقه ای به ویژه در محدوده خاورمیانه بر قیمت جهانی نفت و قیمت اونس طلا تأثیرگذار است و موجب التهاب بازارهای جهانی خواهد شد.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن بررسی بازار طلا از رکود بی سابقه در این بازار خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال وضعیت کسب و کار نسبت به سالهای قبل با افت قابل توجهی مواجه بود که موضوع مالیات برارزش افزوده بر این رکود افزود.

وی اظهار امیدواری کرد با رفع مشکلات مالیاتی این صنف و آغاز تابستان بر حجم داد و ستد و رونق صنف طلا و جواهر افزوده شود تا مشکلات کسبه، بازار و مردم مرتفع گردد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد