اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه یو اس مینت خبر داد:

فروش سکه طلا و نقره در بازار آمریکا با کاهش 50 درصدی روبرو شد

سایت طلا : تازه ترین آمارهای رسمی نشان می دهد که فروش سکه های نقره و طلا در بازار آمریکا از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش روبرو شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، تقاضا برای سکه طلا و نقره در آمریکا طی ماه می با افزایش روبرو شده است، این نخستین بار است که پس از 3 ماه متوالی کاهشی، تقاضا برای سکه های طلا و نقره با افزایش روبرو شده است.

بر اساس این گزارش آمارهای رسمی نشان می دهد که فروش سکه طلا در آمریکا طی ماه می به 14500 اونس رسیده است. این رقم نسبت به فروش 6 هزار اونس سکه در ماه آوریل با رشد بیش از دو برابری روبرو شده است. البته نسبت به ماه می سال گذشته این رقم با کاهش 81 درصدی روبرو شده است.

از ابتدای امسال تاکنون روند فروش سکه در بازار آمریکا کاملا ناامید کننده بوده است. فروش سکه طلا در آمریکا از اتبدای امسال تاکنون به 185500 اونس رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 56 درصد کاهش داشته است. این رقم در مدت مشابه سال قبل به بیش از 427500 اونس رسیده بود.

فیلیپ استریبل تحلیلگر ارشد اقتصادی موسسه سرمایه گذاری آر جی او تاکید کرد: به نظر می رسد تقاضای فیزیکی و سرمایه گذاری برای سکه طلا و نقره در بازار آمریکا تحت تاثیر آمارهای مهم اقتصادی و تصمیم فدرال رزرو برای تغییر نرخ بهره قرار خواهد داشت.

این در شرایطی است که قیمت جهانی طلا در 4 هفته اخیر روندی کاملا صعودی داشته و قیمت هر اونس طلا به مرز 1280 دلار رسیده است. به نظر می رسد انتشار آمارهای ناامید کننده اشتغال در آمریکا طی ماه می تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا و تقاضای سکه طلا و نقره خواهد داشت.

این گزارش نشان می دهد که میزان فروش سکه نقره در آمریکا نیز طی ماه گذشته به 2.5 میلیون اونس رسیده که نسبت به آوریل با رشد 200 درصدی روبرو شده است. در ماه آوریل فروش سکه نقره در آمریکا به 835 هزار اونس رسیده بود. البته فروش سکه نقره نسبت به ماه می سال گذشته بیش از 45 درصد کاهش نشان می دهد.

از ابتدای امسال تاکنون نیز فروش سکه نقره در آمریکا به 11.2 میلیون اونس رسیده که این رقم نسبت به سال قبل با افت 52 درصدی روبرو شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد