اونس طلا2232.37
مظنه14,336,000
18 گرم3,309,400
ارزش سکه32,299,008
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
رئیس صندوق سرمایه گذاری مورنینگ استار خبر داد:

قیمت جهانی طلا تحت تاثیر افت ارزش سهام و اوراق قرضه با افزایش روبرو خواهد شد

سایت طلا : رئیس صندوق سرمایه گذاری مورنینگ استار بر این باور است که بازارهای بین المللی سهام طی ماه های آینده با افت روبرو خواهد شد و این مساله کمک زیادی به افزایش قیمت جهانی طلا خواهد کرد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، جاناتان گامپل رئیس صندوق سرمایه گذاری مورنینگ استار در مصاحبه ای تاکید کرد: شاخص سهام در بازارهای بین المللی به اوج خود رسیده است و به نظر من ارزش سهام در شرایط کنونی بیشتر از حد واقعی آن است.

بر اساس این گزارش وی در ادامه تصریح کرد: به نظر من شاخص سهام طی ماه های آینده با افت زیادی روبرو خواهد شد و این مساله کمک زیادی به بهبود اوضاع بازار طلا خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به بدهی سنگین اقتصادهای بزرگ و توسعه یافته و در حال توسعه به خصوص چین و آمریکا، این مساله فشار زیادی را بر شاخص سهام طی ماه های آینده وارد خواهد کرد. در صورتی که شاخص سهام با افت شدیدی روبرو شود، سرمایه گذاران بین المللی برای حفظ ارزش دارایی و سرمایه خود به بازار طلا روی خواهند آورد و این مساله موجب افزایش شدید قیمت طلا خواهد شد.

این تحلیلگر ارشد اقتصادی گفت: سرمایه گذاران بین المللی باید طی ماه های آینده برای سرمایه گذاری در بازارهای سهام و اوراق قرضه کاملا محتاط باشند. ارزش اوراق قرضه نیز در بازارهای بین المللی فراتر از قیمت واقعی است. این مساله سرمایه گذاری در بازار اوراق قرضه را نیز با سئوال و ابهام روبرو کرده است. به نظر من در صورت کاهش رشد اقتصادی آمریکا، شاخص سهام با افت شدیدی روبرو خواهد شد و طلا بهترین سرمایه گذاری خواهد بود. طلا بهترین سرمایه گذاری برای حفظ ارزش دارایی و سرمایه در برابر نوسانات نرخ تورم نیز خواهد بود.

برخی تحلیلگران اقتصادی نیز بر این باورند که قیمت طلا علی رغم رشد چشمگیر شاخص سهام در بازارهای بین المللی طی ماه های اخیر، مقاومت بسیار خوبی از خود نشان داده است.

به نظر می رسد تنش های سیاسی بین المللی و انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو تاثیر زیادی بر قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت خواهد داشت. آمارهای مهم اشتغال و نرخ بیکاری آمریکا در ماه می قرار است روز جمعه منتشر شود. این آمارها می تواند تا حد زیادی وضعیت نرخ بهره فدرال رزرو در نشست ژوئن را مشخص کند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد