اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

برگزاری ضیافت افطاری در صنف طلا و جواهر

سایت طلا : همزمان با چهارمین روز از ماه مبارک رمضان ضیافت افطاری توسط خیریه حضرت صدیقه طاهره(س) در صنف طلا و جواهر برگزار شد.

به گزارش سایت طلا، در این ضیافت افطاری که شب گذشته در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان و به همت موسسه حضرت خیریه صدیقه طاهره(س) در تالار سیاره برگزار گردید تعداد کثیری از خیرین صنف طلا و جواهر حضور داشتند.

"حجة الاسلام سیدحسن پورموسوی" در این مراسم ضمن بیان جایگاه ماه مبارک رمضان از اهمیت و ارزش انقاق و انجام امور خیریه سخن گفت و خیرین را کسانی دانست که از مال خود برای رضای خدا و حمایت و کمک به محرومین می گذرند و خدا برای ایشان جایگاه ویژه ای قائل است.

در این ضیافت افطاری "حاج احمد عابد" عضو هیئت امنای موسسه خیریه حضرت صدیقه طاهره(س) نیز طی سخنانی ضمن ارائه گزارش کار این موسسه و اقدامات متعدد صورت گرفته در آن و حمایت از محرومین، از برنامه های پیش روی این خیریه بیاناتی را اظهار داشت.

گفتنی است همه ساله در ماه مبارک رمضان و ماه ضیافت الله، میهمانان و خیرین صنف طلا و جواهر ضمن حضور در این مراسم؛ حمایتهای مالی خود را از این موسسه برای کمک به نیازمندان و محرومین اعلام می کنند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد