اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

توصیه یک معتمد بازار طلا به کاندیداهای انتخابات اتحادیه طلا و جواهر

سایت طلا : یکی از فعالان و معتمدین بازار طلا ضمن در نظر گرفتنن رضای خدا در کار این اتحادیه از همه کاندیداهای انتخابات پیش روی این اتحادیه خواست تا هیئت مدیره اتحادیه طلا را جایگاه کسب مصالح خود قرار ندهند.

به گزارش سایت طلا "حمیدپویا" در مجمع ديدار دوستان و انتقال تجربه های صنفی صنعت طلا و جواهر که حسنیه قائمیه تجریش برگزارشد با بیان بهره گیری از روزهای باقی مانده ماه شعبان از ارزشمند بودن برگزاری جلسات این مجمع و انتقال تجربیات سخن گفت.

وی با اشاره به سخن ائمه معصومین علیهم السلام تصریح کرد: این جلسات باید در مسیر رشد و تعالی قرار گیرد و فرمایشات بزرگان دینی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

این معتمد و فعال بازار طلا در این مراسم حدیثی را از حضرت امام حسین(ع) اینگونه بیان کرد: از ایشان پرسیدند که زهد چیست؟ فرمودند؛ «رغبت به تقوا و بی رقبتی به دنیا»

پویا با توجه به ثبت نام انتخابات هیئت مدیریه اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان کرد: امیدواریم افرادی که برای انتخابات اتحادیه طلا حضور پیدا می کنند، و در این مسیر قرار می گیرند رضای خدا را در نظر داشته باشند.

وی به کاندیداهای این انتخابات توصیه کرد: جایگاه اتحادیه طلا نباید برای منافع شخصی و مصالح فردی استفاده گردد، و الحمدلله در این صنف کسی به دنبال این منافع نیست.

رئیس بسیج اصناف و بازاریان حوزه شهید صفارهرندی ادامه داد: فرصتی که خداوند برای هیئت مدیره منتخب این صنف ارزانی کرده، فرصتی است برای خدمت در راه خدا و خدمت به خلق است که آن هم جزئی از عبادت در نظر گرفته می شود.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد