اونس طلا2322.39
مظنه15,351,000
18 گرم3,543,700
ارزش سکه34,585,803
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,300,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

اولین مرکز برگزاری آزمون الکترونیک و فنی در صنف طلا افتتاح شد + تصاویر

سایت طلا : مرکز برگزاری آزمون الکترونیک و فنی هنرجویان برای نخستین بار در بین صنایع در اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر افتتاح شد.

به گزارش سایت طلا، نخستین مرکز آزمون سنجی الکترونیک و فنی عصر دیروز با حضور "مجید تهرانیان" مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران در اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر افتتاح شد.
در این مراسم تهرانیان ضمن لزوم کاهش تصدی گری دولت در امور آموزشهای فنی حرفه ای گفت: این اولین بار است که آزمون فنی و حرفه ای در اختیار بخش خصوصی قرار می گیرد و همه آزمون ها در کنار هم و بدون فاصله بین آزمونهای علمی و عملی در این مرکز توسط تشکلی غیر از دولت انجام می پذیرد که در صورت موفقیت می تواند الگویی برای کل کشور باشد.


وی ضمن بیان مطلب مهمی از طرح جدید اشتغال دولت در این حرفه خبر داد و افزود: در این طرح که طرح کارآموزی در محیط واقعی کار است، کارفرمایانی که چندین کارآموز را در محیط واقعی کار با نظارت سازمان فنی حرفه ای آموزش می دهند، بیمه آنان توسط دولت پرداخت می شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در این خصوص ادامه داد: یک سوم حقوق کارورز را نیز دولت پرداخت کرده و در صورت صلاحیت های لازم می توانند تا دوسال در آن مرکز مشغول بکار بوده و بیمه وی را دولت تقبل می کند.
به گزارش سایت طلا؛ تهرانیان در این مراسم از هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر برای همراهی گام به گام با این سازمان تشکر کرد.


عباد محمدولی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر نیز در این مراسم ضمن تشکر از دست اندرکاران رونمایی از این مرکز و تقدیر از هیئت مدیره این اتحادیه گفت: امروزه می توان با مدیریت بازار طلا، گردش اقتصادی بالایی در دنیا به خود اختصاص داد.
وی با اشاره به رکود موجود در بازار افزود: وضعیت تولید در این صنعت نگران کننده است و تولیدکنندگان طلا و جواهر همکنون سرمایه های خود را به ابزارآلاتی تبدیل کرده اند که نمی توانند از آن به علت رکود بهره برداری کنند.
محمدولی ضمن تأکید بر این نکته که اتاق بازرگانی در رشد این اتحادیه حمایتهای بسیاری را انجام داده از همه اعضائ اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر خواست تا در اجلاسیه ی این اتحادیه حضور فعالی داشته باشند.


"نادر سیف" معاونت تشکل‌های اتاق بازرگانی هم در این مراسم بخش خصوصی را یکی از بخشهایی دانست که می تواند به دولت کمک کند.
وی ضمن بیان اینکه تولیدکنندگان امروزه به کار تشکلی روی آورده اند تصریح کرد: حتماً کار تشکلی به رشد کار کمک می کند و همین مرکزی که امروز افتتاح شد، کمک شایانی به این صنف و دولت خواهد نمود.
گفتنی است در انتهای این مراسم مدعوین از قسمتهای مختلف نخستین مرکز آزمون الکترونیک و فنی صنف طلا و جواهر بازدید کردند.


انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد