اونس طلا2394.45
مظنه16,206,000
18 گرم3,741,100
ارزش سکه36,512,118
قدیم (بهار)40,500,000
جدید (امامی)43,350,000
نیم25,800,000
ربع15,800,000
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر اعلام کرد؛

تعامل و همکاری بین تولیدکنندگان در جلسات این اتحادیه برقرار است + تصاویر

سایت طلا : رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر ضمن بیان تبادل نظر و حل مشکلات تولیدکنندگان در جلسات این اتحادیه، گزارشی از ششمین جلسه اتحادیه تولیدکنندگان در سال جدید را اعلام کرد.

"عباداله محمدولی" در گفتگو با سایت طلا، هدف از تشکیل جلسات اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا را اطلاع رسانی به اعضای دارای عضویت و دریافت نقطه نظرات آنان درباره کسب وکار و حل مشکلات آنان عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه اخیر این اتحادیه در روز گذشته خاطرنشان کرد: در این جلسه به موضوعات مهمی از جمله بیمه تأمین اجتماعی، موضوع مالیات برارزش افزوده و بازدارندگی آن، رکود بازار و راههای برون رفت از این رکود بحث و تبادل نظر شد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر از موضوع آبشده های بازار به عنوان مهمترین مبحث جلسه روز گذشته یاد کرد و افزود: آبشده هایی که دربازار موجود هستند از آلیاژهای مخلوط شده برخوردار بوده و این موضوع آسیب های فراوانی را به تولیدکنندگان از جمله تراشکاران ایجاد می کند و یک هزینه سرباری را برای آنان متحمل کرده است.

این مقام صنفی کپی رایت را هم از موضوعات مطرح شده در این جلسه عنوان کرد و گفت: با هم اندیشی که صورت گرفته کلیه تولیدکنندگان می توانند طرحهای خود را در این اتحادیه ثبت کنند، تا موضوع کپی رایت در این صنف دارای یک سازمان قوی گردد.

محمدولی با بیان برگزاری جلسات با 200 تولیدکننده و واحد تولیدی تصریح کرد: همانطور که قبلاً هم اعلام شده، تولید در این صنف علیرغم پتانسیل بالا با رکود همراه است و تعداد زیادی از واحدهای تولیدی در سال گذشته تعطیل کرده اند.

وی ضمن بیان انتقال مشکلات صنفی به مسئولان ادامه داد: این اتحادیه کلیه مشکلات و معضلات تولیدکنندگان را به مسئولین ذیربط بخصوص ستاد اقتصاد مقاومتی اعلام کرده تا بسترهای لازم برای رفع مشکلات تولیدکنندگان انجام گردد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر همچنین از برگزاری مجمع عمومی این اتحادیه در دهه اول خردادماه خبر داد.

انتهای پیام

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد