اونس طلا2322.09
مظنه15,406,000
18 گرم3,556,400
ارزش سکه34,709,718
قدیم (بهار)39,500,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000

نخستین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر شمال کشور در بندرانزلی برگزار می گردد

سایت طلا : اولین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر شمال کشور 26 تا 29 اردیبهشت ماه در منطقه آزاد بندرانزلی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت طلا اولین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت، سنگهای قیمتی و صنایع وابسته در شمال کشور در اواخر اردیبهشت ماه در مرکز نمایشگاههای بین المللی منطقه آزاد بندرانزلی برگزار می گردد.

"محمود بندرچی" مجری این نمایشگاه در گفتگو با سایت طلا ضمن اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه اولین نمایشگاه طلا و جواهر می باشد که در سطح بین المللی و در شمال کشور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف کلان این نمایشگاه افزود: ما به دنبال این هستیم که نمایشگاه بندرانزلی عاملی برای جذب بازار کشورهای شمال ایران از جمله کشورهای حاشیه دریای خزر و اورآسیا باشد و این منطقه را به سوی سازندگی و تولید طلا و جواهر سوق دهد.

مدیرعامل شرکت رستاک پادویژن در مورد جایگاه بندرانزلی برای برگزاری این نمایشگاه گفت: بندرانزلی به خاطر سایت بین المللی نمایشگاهی و داشتن استانداردهای لازم و همچنین منطقه آزاد بودن امتیاز خوبی برای این نمایشگاه محسوب می شود.

بندرچی همچنین ادامه داد: نمایشگاههایی که در مناطق آزاد برگزار می گردد تنها در سطح ملی و استانی محدود نمی گردد، ما به این علت این نمایشگاه را در منطقه آزاد برگزار کردیم که ارتباطی بین تولیدکنندگان داخلی و خارجی ایجاد شده و زمینه رشد و ارتقاء سازندگان ما در صنعت طلا و جواهر را فراهم نماید.

وی درباره مشخصات برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر بندرانزلی به سایت طلا گفت: این نمایشگاه در فضایی در حدود 3 هزار مترمربع و 1100مترمربع فضای مفید برگزار خواهد شد، و استقبال برای مشارکت در این نمایشگاه برای نخسین تجربه بسیار رضایتمند بوده است.

مجری اولین نمایشگاه طلا و جواهر بندرانزلی با بیان اینکه حضور فعالان صنفی در این نمایشگاه مقداری محافظه کارانه و با احتیاط است خاطرنشان کرد: ما برای این دوره از نمایشگاه تبلیغات خوبی انجام داده ایم و اصحاب رسانه نیز در این زمینه ما را یاری و کمک نموده اند و مطمئناً مشکلی از جهت بازدیدکننده نخواهیم داشت و کسی از این نمایشگاه دست خالی بازنخواهد گشت.

بندرچی در مورد گروه کالایی ارائه شده در این نمایشگاه تصریح کرد: در نخستین نمایشگاه بین المللی بندانزلی بخش ماشین و ابزارآلات طلاسازی، تولیدکنندگان طلا، جواهر و سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی و سازندگان جعبه جواهر و دکور حضور خواهند داشت.

وی همچنین از حضور کشورهای تایلند، ایتالیا و لهستان در این نمایشگاه خبر داد.

مدیرعامل شرکت رستاک پادویژن موفقیت هر نمایشگاهی را نتیجه مشارکت فعالان آن صنعت برشمرد و تأکید کرد: پایه گزاری هر نمایشگاهی در دراز مدت ثمر خواهد داد و ما این نهالی را که کاشته ایم مسلماً به موفقیت خواهیم رسید و باید همگی اهالی این صنف این نمایشگاه را باور داشته و به رشد آن کمک کنند.

بندرچی در خاتمه از همه دست اندرکاران صنعت طلا و جواهر به ویژه در سه استان شمالی کشور؛ گیلان، مازندران و گلستان، خواست تا با مشارکت حداکثری به میل در اهداف کلان این نمایشگاه کمک کنند.

گفتنی است اولین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت، سنگهای قیمتی و صنایع وابسته منطقه آزاد انزلی، از 26 تا 29 اردیبهشت ماه و از ساعت 16 تا 22 در مرکز نمایشگاههای بین المللی منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد