اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بانک سیتی ریسرچ پیش بینی نسبت به قیمت طلا را افزایش داد

سایت طلا : بانک سیتی ریسرچ پیش بینی خود نسبت به قیمت طلا در سه ماه دوم امسال را افزایش داده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکو نیوز، بانک سیتی ریسرچ در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد: فدرال رزرو آمریکا ظاهرا تمایلی برای تسریع روند افزایش نرخ بهره ندارد و در پیش بودن انتخابات مهم و سرنوشت ساز اروپا نیز می تواند قیمت جهانی طلا را در سه ماه دوم امسال افزایش دهد.

بر اساس این گزارش بانک سیتی ریسرچ گرچه پیش بینی خود نسبت به قیمت طلا در سه ماه دوم امسال را افزایش داده ولی بر این باور است که قیمت این فلز گرانبها در شش ماه دوم امسال با افت روبرو خواهد شد.

این بانک پیش بینی خود درباره قیمت طلا در سه ماه دوم امسال را 40 دلار افزایش داده و اعلام کرده است که قیمت هر اونس طلا به طور میانگین در این مدت به 1230 دلار خواهد رسید.

این بانک افزود: نتایج ناامید کننده نشست فدرال رزرو آمریکا در ماه مارس و ریسک های سیاسی ناشی از انتخابات اروپا می تواند قیمت طلا را در سه ماه دوم امسال افزایش دهد.

البته در شش ماه دوم امسال ارزش دلار آمریکا احتمالا افزایش خواهد یافت و میانگین قیمت هر اونس طلا در سه ماه سوم به 1175 دلار و در سه ماه پایانی به 1180 دلار خواهد رسید. میانگین قیمت جهانی طلا در سال 2017 میلادی نیز به سطح 1200 دلار می رسد. میانگین قیمت هر اونس طلا در سال 2018 میلادی نیز به بیش از 1245 دلار خواهد رسید.

در حالی که سرمایه گذاران بین المللی انتظار داشتند فدرال رزرو آمریکا در نشست مارس بر روند سریع افزایش نرخ بهره طی ماه های آینده تاکید داشته باشد، ولی ظاهرا فدرال رزرو عجله ای برای افزایش نرخ بهره نخواهد داشت.

به نظر می رسد قیمت طلا در کوتاه مدت می تواند به بالاتر از سطح مقاومتی 1250 دلاری دست یابد. ریسک های سیاسی در اروپا هنوز یک واقعیت آشکار است. البته سیاست های اقتصادی و مالی دولت ترامپ نیز عامل مهم و تعیین کننده ای بر نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا خواهد بود.

این بانک پیش بینی کرده است که میانگین قیمت هر اونس نقره در سه ماه دوم امسال به 16 دلار خواهد رسید و این رقم برای کل امسال به 16 دلار می رسد.

قیمت هر اونس پلاتین نیز در سه ماه دوم امسال به طور میانگین به 970 دلار می رسد و این رقم برای کل امسال به 985 دلار خواهد رسید.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد