اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رئیس فدرال رزرو شیکاگو:

فدرال رزرو آمریکا در مسیر افزایش 2 بار نرخ بهره تا پایان امسال قرار دارد

سایت طلا : رئیس فدرال رزرو شیکاگو در تازه ترین اظهارات خود تاکید کرد که فدرال رزرو آمریکا در مسیری قرار گرفته است که تا پایان امسال 2 بار نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، پس از آنکه فدرال رزرو آمریکا در نشست هفته گذشته خود برای دومین بار در سه ماه اخیر نرخ بهره را 0.25 درصد افزایش داده، چارلز ایوانز رئیس فدرال رزرو شیکاگو تصریح کرده است که فدرال رزرو احتمالا امسال 2 بار دیگر نرخ بهره را افزایش خواهد داد و این مساله بستگی به نرخ تورم و سیاست های مالی دولت ترامپ دارد.

بر اساس این گزارش ایوانز ضمن اشاره به پایین بودن نرخ بیکاری و افزایش نسبی نرخ تورم در اقتصاد آمریکا گفت: این مساله کاملا محتمل است که فدرال رزرو نرخ بهره را تا پایان امسال 2 بار دیگر افزایش دهد. من از افزایش 3 بار نرخ بهره در سال 2017 میلادی با توجه به چشم اندازهای اقتصادی آمریکا حمایت می کنم. اگر نرخ تورم با روند صعودی تری همراه شود، انتظار نسبت به افزایش نرخ بهره نیز بیشتر خواهد شد. اگر تورم واقعا افزایش یابد، شاید 2 تا 3 یا 4 بار نرخ بهره افزایش پیدا کند.

وی در واکنش به قول ترامپ برای دستیابی به رشد اقتصادی 4 درصدی گفت: 4 درصد واقعا یک رقم دور از دسترس خواهد بود.

ایوانز در پایان در خصوص اظهارات جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا درباره امکان دستیابی به نرخ تورم 2 درصدی، اظهار داشت: نرخ تورم آمریکا هم اکنون به 1.7 درصد رسیده و این فرصت وجود دارد که این رقم تا 2 درصد افزایش یابد. مهمترین هدف ما دستیابی به نرخ تورم 2 درصدی است و می توان به این هدف دست یافت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد