اونس طلا2383.91
مظنه16,296,000
18 گرم3,761,900
ارزش سکه36,714,888
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز اعلام کرد؛

شفافیت از مشخصه های بارز طلافروشان است

سایت طلا : نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز با بیان شفافیت بالای این صنف گفت: طلافروشان کل سرمایه شان در ویترین در معرض دید قرار دارد و آنان هیچگاه از پرداخت مالیات شانه خالی نکرده اند.

میرمحمدشربیانی در گفتگو با سایت طلا، به بیان وجود شفافیت بالا در صنف طلا و جواهر افزود: همه دارایی طلافروشان در معرض دید عموم قرار دارد و اهالی این صنف دلیلی برای مخفی کاری نداشته و همیشه پایبند به قانون بوده اند.

وی با اشاره به مشکلات مالیاتی این صنف خاطرنشان کرد: طلافروشان همیشه در پرداخت مالیات پیش قدم بوده اند و با توجه به شفافیت موجود در این حوزه بیشترین مشارکت در پرداخت مالیات از طرف این صنف بوده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز ناعدالتی در موضوع مالیات برارزش افزوده را قابل توجه دانست و تصریح کرد : . 4 سال پیش منابع مالیاتی ما 40 هزار میلیارد تومان بوده است، امروز این رقم در بودجه به 113 هزار میلیارد رسیده است و این در حالیست که طی چند سال اخیر همه می دانند رکود صورت گرفته است.

شربیانی ادامه داد: ما مبنای گرفتن مالیات مان بر اساس درآمد اگر باشد درآمد افزایش پیدا نکرده ولی مالیات افزایش داشته است. ما شفافیتی که داریم اگر واقعا به دولتمردان نشان دهیم خواسته های خیلی زیادی داریم و در این زمینه حرف های بسیاری برای مطالبات خواهیم داشت.

عضو هیئت مدیریه اتحادیه طلا و جواهر تبریز به بیان اشتغالزایی بالای صنف طلا و جواهر گفت : در یک صنف اگر یک شغلی ایجاد شود این برای دولت محترم 400 میلیون تومان هزینه در بر دارد، ولی این 400 میلیون تومان را همکاران ما دست دولت را گرفته اند و یک باری را از روی دوش دولت کم کرده اند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در بخش مالیات، بیمه و بخش شهرداری توضیح داد: ما به دولت اعلام می کنم که شفافیت از ما و انشاءالله همکاری و حمایت از طرف شما. اینها خواسته های صنف ما از دولت محترم است.

شربیانی که به تازگی در انتخابات اخیر اتحادیه تبریز به سمت نایب رئیسی این اتحادیه رسیده است در مورد دیدگاه خود برای رشد صنف طلا و جواهر می گوید: شفافیت در تمام کارها برای من الویت است. اگر شفاف باشیم که خدا را شکر هستیم در تمام زمینه ها رشد و توسعه خواهیم داشت.

این فعال صنفی که با شعار تحول وارد اتحادیه طلا و جواهر تبریز شده است افزود: تحول یعنی تغییر و ما اگر تغییر را نپذیریم این حرکتی که در دنیا شکل گرفته ما را می بلعد. ناگزیر به تغییر هستیم و باید تغییر کنیم و اساس پیشرفتمان با تغییر صورت می گیرد.

وی رونق را از دیگر عوامل رشد این صنعت اعلام کرده و می گوید: رونق از بخش کلانش از طرف سیاست گذاری هایی که توسط دولت انجام می دهد صورت می پذیرد. آن رونقی که منظور بنده است رونق در صنف خودمان است. کارهایی که انجام می شود برای رونق ما این مشکلاتی که امروز مثلا برای مالیات بر ارزش افزوده داریم، فقط این مشکل نیست.

شربیانی ادامه داد: مشکلات دیگری فردا و فرداهای دیگر پیش روی ما است. ما باید این پتانسیل را داشته باشیم که بتوانیم خودمان را تغییر دهیم و با واقعیت های جامعه پیش برویم.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز در مورد جایگاه این شهر به سایت طلا گفت: تبریز از قدیم جزو دومین اتحادیه کشوری بوده که شکل گرفته و همانند دیگر شهرهای عزیز کشورمان هنرمندان خیلی بالایی در این صنف هستند.

این مقام صنفی یادآور شد: تبریز در سال 2018 اتفاق بزرگی برای کشور ایجاد می کند و آن این است که تبریز در این سال به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام معرفی شده و در این میان صنف طلا و جواهر پتانسیل بالایی برای جذب گردشگر داراست.

وی با بیان پتانسیل بالای این شهر برای جذب سرمایه گذار اعلام کرد: یک گردشگر و یک سرمایه گذار موقعی که وارد یک شهری می شود به صورت حرفه ای اگر نگاه کنیم می رود در بازار طلا می گردد ببیند واقعیت امنیت این شهر چگونه است.

شربیانی سال 2018 را سال مهمی برای این شهر و کشورمان دانست و اضافه کرد: امیدواریم که یک حرکت خیلی بزرگی در کشور خودمان برای صنف طلا و جواهر انشاءلله در اذهان عمومی جامعه و دنیا شکل بگیرد که برای یک بار و همیشه این موضوع را درک کنیم که ایران حرف های زیادی در صنف طلا و جواهر برای گفتن دارد

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد