اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

انتخاب مجدد « حمید پویا » به فرماندهی حوزه بسیج اصناف شهید صفارهرندی

«حاج حمید پویا» با حکم جدید فرماندهی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) مجدداً به سمت فرماندهی حوزه بسیج اصناف شهید صفارهرندی منصوب شد.

" حاج حمید پویا" از ایثارگران سالهای دفاع مقدس، پس از سه سال فرماندهی حوزه بسیج اصناف شهید صفارهرندی، مجدداً با حکم فرماندهی سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ برای دو سال دیگر به فرماندهی این حوزه ابقاء شد.

وی که سابقه فرماندهی پایگاه بسیج مقاومت صنف طلا و جواهر تهران را در کارنامه کاری خود دارد از کسبه و معتمدین بازار تهران می باشد.

در حکم فرماندهی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) آمده است؛

« برادر بسیجی " حمید پویا "

بنا به پیشنهاد مسئول سازمان بسیج اصناف، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان فرمانده حوزه شهید صفارهرندی درآن سازمان منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قراردادن تقوا، جهاد در راه خدا، رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مؤسس شجره طیبه بسیج حضرت امام خمینی(ره) و فرامین مطاع حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)، بتوانید با بهره گیری از امکانات مادی و معنوی برنامه ها و وظایف محوله را به نحو شایسته ای انجام دهید.»

گفتنی است که حوزه بسیج اصناف شهید صفارهرندی، 17 پایگاه بسیج اصناف مختلف از جمله صنف طلا و جواهر را تحت پوشش خود قرار دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد