اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت جهانی طلا پس از انتشار متن مذاکرات فدرال رزرو با کاهش اندکی روبرو شد

سایت طلا : قیمت طلا در بازارهای بین المللی امروز پنجشنبه پس از انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا با کاهش نسبی روبرو شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، قیمت جهانی طلا شب گذشته پس از انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا تحت تاثیر افزایش ارزش دلار آمریکا قرار گرفت و با کاهش نسبی روبرو شد و این روند نزولی امروز نیز ادامه داشته است.

بر اساس این گزارش متن مذاکرات نشست فدرال رزرو آمریکا نشان می دهد که اکثر مقام های ارشد این بانک از افزایش تدریجی و محتاطانه نرخ بهره حمایت می کنند.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد کاهش به کمتر از 1236 دلار رسیده است. اکثر مقام های فدرال رزرو اعلام کرده اند که شاید با توجه به آمارهای اشتغال و تورم اکنون زمان مناسبی باشد تا دوباره نرخ بهره را به طور تدریجی افزایش دهیم.

فدرال رزرو آمریکا از زمان وقوع بحران مالی 2008 میلادی تنها 2 بار نرخ بهره را افزایش داده است. متن مذاکرات نشست اول فوریه فدرال رزرو نشان می دهد که مقام های بانکی آمریکا به شدت نگران عدم شفافیت سیاست های اقتصادی دولت جدید ترامپ هستند.

گرچه ترامپ قول داده است تا مالیات ها را کاهش داده و میلیاردها دلار در زیرساختهای اقتصادی سرمایه گذاری کند ولی هنوز معلوم نیست جزییات این طرح ها چگونه رقم خواهد خورد. وی به شدت از سیاست دلار قوی انتقاد کرده است.

شاخص سهام در بازارهای آسیایی امروز پنجشنبه از بالاترین سطخ خود در 19 ماه اخیر عقب نشینی کرده است. شاخص ارزش دلار آمریکا نیز با 0.1 درصد افزایش به بیش از 101.37 واخد رسیده است.

بازارهای بین المللی همچنان نگران وضعیت اقتصادی و سیاسی آمریکا و اروپا است. انتخابات آلمان فرانسه و هلند در پیش است و مذاکرات برای خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا نیز به زودی آغاز خواهد شد.

بحران مالی و بدهی یونان نیز وارد مرحله تازه ای شده است. نظرسنجی موسسه پی دبلیو سی نشان می دهد که 20 درصد مصرف کنندگان بریتانیایی نگران تاثیر برگزیت بر وضعیت مالی و اقتصادی این کشور در سال آینده هستند.

تازه ترین آمارهای اقتصادی نشان می دهد که نرخ تورم منطقه یورو در ماه ژانویه به 1.8 درصد رسیده است. انتشار امارهای مهم اقتصادی در آمریکا منطقه یورو و چین می تواند تاثیر زیادی بر قیمت جهانی طلا در روزهای آینده داشته باشد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد