اونس طلا2232.37
مظنه14,341,000
18 گرم3,310,600
ارزش سکه32,310,273
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

از شهرک صنعتی طلا در تهران چه خبر؟

رئیس اتحادیه طلا و جواهر، آخرین وضعیت ساخت شهرک طلا در تهران را توضیح داد و اعلام کرد که این پروژه از طرف بخش خصوصی دنبال می‌شود اما هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

موضوع ساخت و ساز شهرک‌های طلا در تهران و دیگر شهرهای بزرگ از سال‌های گذشته تاکنون مطرح شده ولی هنوز به دلایل مختلف به مرحله عملیاتی و بهره‌برداری نرسیده است. اما طی روزهای اخیر درباره ساخت شهرک طلا در محدوده افسریه تهران موضوعاتی عنوان شد که رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در این باره گفت: بحث راه اندازی شهرک‌های طلا موضوع جدیدی نیست و از گذشته مطرح بوده است.

محمد کشتی آرای با بیان اینکه راه‌اندازی شهرک طلا از طرف بخش خصوصی دنبال می‌شود، ادامه داد:‌ معمولا بخش خصوصی که از امکانات ساخت و ساز در برخی مناطق برخوردارند، طبیعتا به دنبال ایجاد رونق در این مناطق هستند و برای اینکه بتوانند این رونق را ایجاد کنند پیشنهاد ساخت شهرک طلا را داده‌اند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر عنوان کرد:‌ البته تا کنون هیچ گونه اقدامی برای ساخت و ساز شهرک طلا در تهران صورت نگرفته و هنوز این پروژه به مرحله اجرا نرسیده است؛ لذا نیاز است همچنان امکان‌سنجی و نیاز سنجی لازم انجام شود تا نتایج این اقدام مشخص شود.

کشتی آرای درباره تاثیرات ساخت شهرک طلا در بازار این صنف گفت: اصولا در ساخت و ساز شهرک‌ها و برج‌های طلا نگاه مثبتی وجود دارد، چرا که باعث پیشرفت صنعت طلا می‌شود اما به هر حال معمولا بخش خصوصی هدفش منافع زودبازده است و تاسیس چنین شهرکی برای اینکه به نتیجه برسد به زمان بیشتری نیاز دارد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد