اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

نهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران به کار خود پایان داد

سایت طلا : چراغهای نهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران عصر روز گذشته پس از 4 روز برپایی در حالی خاموش شد که عملکرد موفق و رو به رشدی را در کارنامه کاری خود ثبت کرد.

به گزارش سایت طلا؛ نهمین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره، ساعت و صنایع وابسته روز گذشته به کار خود پایان داد و در این بین غالب فعالان و شرکت کنندگان، از برگزاری آن اعلام رضایت کردند.

در این نمایشگاه بیش از 140 غرفه داخلی و خارجی حضور داشتند، و در دو سالن آخرین مدلهای تولیدی داخل و به روزترین دستگاهها و ماشین آلات طلاسازی به نمایش گذاشته شد.

نهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران در شرایطی برگزار شد که بازار طلا به تبع دیگر بخشهای اقتصادی وضعیت خوبی از نظر حجم معاملات نداشته و این بازار همچنان با رکود سروپنجه نرم می کند.

در نمایشگاه امسال رشد سطح کیفی و کمی و همچنین استقبال از آن قابل توجه بود و روز دوم نهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران شلوغ ترین روز این نمایشگاه بود.

از نکات بارز نمایشگاه امسال استقبال خوب رؤسای اتحادیه های طلا و جواهر کشور بود. در نمایشگاه امسال اکثر رؤسای اتحادیه های طلا و جواهر شهرهای ایران؛ مانند یزد، تبریز، شیراز، بندرعباس، کرمان، بندرانزلی، شمیرانات، شهرری، پاوه و نماینده ای از اتحادیه مشهد و ... حضور داشتند.

آنچه که مسلم است نمایشگاه تهران روند رو به رشدی را در پیش گرفته و هر سال به استانداردهای نمایشگاهی نزدیک تر می شود، که در این بین همکاری و مساعدت اهالی صنف و صنعت طلا و جواهر به ویژه برندهای مطرح این صنعت بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد