اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

استقبال پرشور فعالان بازار طلا از نمایشگاه طلا و جواهر تهران + تصاویر

سایت طلا: نهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران درحالی سپری می شود که مورد توجه اهالی طلا و جواهر به ویژه رؤسای اتحادیه های طلا و جواهر کشور قرارگرفته است.

به گزارش سایت طلا همزمان با برپایی نهمین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره، ساعت و صنایع وابسته در تهران جمع کثیری از فعالان و تولیدکنندگان طلا و جواهر با حضور در این نمایشگاه از آخرین پیشرفتهای صنعت طلا و جواهر کشور دیدن کردند.

در دومین روز این نمایشگاه که شلوغ ترین روز نمایشگاه طلا و جواهر تهران بود تعداد زیادی از مسئولان اتحادیه های سراسر کشور در این نمایشگاه آمده و با حضور در غرفه سایت طلا ضمن دیدار از آن با یکدیگر به بررسی مهمترین مسائل صنف طلا و جواهر پرداختند.

در این نمایشگاه "مهدی بهرمانی" رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز و "میرمحمدشربیانی" نایب رئیس این اتحادیه، "کیومرث امیریان" رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات به همراه هیئت مدیره این اتحادیه، "مسعود ثانی" رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمان، " محمدرضا نوری زاده رئیس اتحادیه طلا و جواهر یزد، "محمدحسین مستغنی" رئیس اتحادیه طلا و جواهر شیراز، "شهاب الدین کلانتری" رئیس اتحادیه طلا و جواهر بندرعباس، "کاظم کلهر رئیس اتحادیه طلا و جواهر شهرری، "کیومرث ویسی" رئیس اتحادیه طلا و جواهر پاوه و به نمایندگی از اتحادیه طلا و جواهر مشهد"سیدرضا اخلاق" حضور یافتند.

همچنین جمعی از امنا و فعالین بازار طلای تهران نیز با حضور در این نمایشگاه از نزدیک با همکاران و تولیدکنندگان این صنف و صنعت دیدار کرده و به بررسی و بازدید محصولات نمایش داده شده پرداختند.

نهمین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره، ساعت و صنایع وابسته تا یکم اسفند در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران و از ساعت 8:30 تا 16 دایر است.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد