اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تهران آماده برگزاری نهمین نمایشگاه طلا و جواهر / شمارش معکوس برای افتتاح نمایشگاه

سایت طلا : نهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر تهران فردا پنجشنبه با حضور معاون رئیس جمهور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح می شود.

به گزارش سایت طلا نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت و صنایع وابسته صبح فردا با حضور "زهرا احمدی پور" معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز خواهد شد.

"منصور نامدار زندی" مدیر نهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران در گفتگو با سایت طلا با اعلام آمادگی ها برای برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه افزود: آیین افتتاح نهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر تهران صبح فردا پنجشنبه با حضور معاون رئیس جمهور، امناء و فعالان حوزه طلا و جواهر برگزار خواهد شد .

وی با بیان اینکه همه صنف طلا و جواهر آماده این رویداد مهم می باشد گفت: این نمایشگاه با 160 مشارکت کننده در دو سالن 8 - 9 و سالن 25 برگزار می گردد و در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای حوزه طلا و جواهر از پنج کشور جهان در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.

نایب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر در مورد روند برگزاری این نمایشگاه خاطرنشان کرد: همه هماهنگی ها در رابطه با برگزاری بهتر این نمایشگاه صورت گرفته و غرفه سازی مشارکت کنندگان مراحل پایانی خود را می گذراند و همه چیز آماده افتتاح پرشور نمایشگاه نهم طلا و جواهر تهران است.

زندی در پایان از همگی اعضاء و فعالان صنف طلا و جواهر دعوت کرد تا با حضور در این نمایشگاه و افتتاح آن از نزدیک با آخرین تکنولوژی های این صنعت آشنا شوند.

گفتنی است نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته از 28 بهمن تا یکم اسفند و از ساعت 8:30 الی 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد