اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز خبر داد:

انتخابات هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تبریز 20 بهمن برگزار می شود

سایت طلا : رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز ضمن اعلام زمان انتخابات هیئت مدیره اتحادیه این شهر از همه همکاران خود خواست برای انتخاباتی پرشور در آن حضوری حداکثری داشته باشند.

مهدی بهرمانی در گفتگو با سایت طلا زمان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه طلا و جواهر تبریز را چهارشنبه 20 بهمن اعلام کرد و افزود : این انتخابات از ساعت 9 صبح الی 4 بعدازظهر در اتاق اصناف مرکز استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد و این زمان در صورت صلاحدید قابل تمدید می باشد.

وی با بیان اینکه انتخابات این دوره از اتحادیه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد گفت: 1228 عضو این اتحادیه دارای جواز کسب و واجد شرایط شرکت در این انتخابات هستند و حدود 110 پروانه نیز آماده صدور می باشد و امیدواریم که برخی ایرادات آنان نیز حل شده تا حق رأی برای آنان محفوظ باقی بماند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز از همه اعضاء این اتحادیه خواست تا با شور و شوق حضور حداکثری در این انتخابات داشته باشند تا این انتخابات به دور دوم کشیده نشده و به دنبال آن هزینه بیشتر برای اتحادیه متحمل نشود .

بهرمانی در مورد کاندیداهای هیئت رئیسه اتحادیه طلا و جواهر تبریز و روند این انتخابات خاطرنشان کرد: متقاضیان حضور در هیئت مدیره این اتحادیه 15 نفر و کاندیداهای بازرسی این اتحادیه 3 نفر هستند که از این تعداد نهایتاً 7 نفر به هیئت مدیره اتحادیه و یک نفر نیز به عنوان بازرس منتخب می شود که در این میان 3 نفر عضو علی البدل هیئت رئیسه و یک نفر هم عضو علی البدل بازرسی تعیین می گردد.

وی ابراز امیدواری نمود که انتخاباتی سالم و پرشور برگزار شده و به اعضاء صنفی خود نیز توصیه نمود تا به نمایندگان اصلح و افرادی که می توانند این صنف را کمک کنند رأی دهند.

وی در خاتمه و در پایان مسئولیت این دوره خود در ریاست اتحادیه طلا و جواهر تبریز ضمن تشکر از همه اعضاء و همکاران خود از تمامی رسانه های صنفی به ویژه سایت طلا در انعکاس اخبار و رویدادهای این اتحادیه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد