اونس طلا2388.29
مظنه16,297,000
18 گرم3,762,100
ارزش سکه36,717,141
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,300,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با سایت طلا اعلام کرد:

تقویت نمایشگاه طلا و جواهر، تقویت کل صنف را در پی دارد

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ضمن لزوم توجه و کمک تمامی اهالی طلا و جواهر برای برگزاری بهتر نمایشگاههای طلا و جواهر گفت: برگزاری موفق نمایشگاه طلا و جواهر نقطه پرتاب و رشد صنف و صنعت طلا و جواهر کشور است.

آیت محمدولی در گفتگو با سایت طلا ضمن اهمیت نقش و جایگاه نمایشگاهها در رشد صنعت طلا و جواهر کشور افزود: طبیعتاً اگر نمایشگاههای طلا و جواهر درست و واقعی پیش برود و همه برای برگزاری آن کمک کنند، این نمایشگاه نقطه پرتابی برای تولید و رشد صنعت طلا و جواهر کشور خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت تعیین اهداف در نمایشگاهها خاطرنشان کرد: نمایشگاه جایی است که باید هرآنچه داریم به مردم و به مجموعه های مرتبط عرضه کنیم و زمینه را برای صادرات هموار ساخته و توانمندی های تولیدی یک کشور و هنر و صنعت آن را به نمایش بگذاریم.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مورد دلایل عدم کسب نتیجه مطلوب در نمایشگاههای این صنف تصریح کرد: یکی از دلایلی که نمایشگاههای طلا و جواهر با استانداردهای جهانی فاصله داشته و به هدف مورد نظر دست نیافته است این است که دولت و سازمانهای مربوطه بسترهای لازم برای برگزاری این نمایشگاهها را به طور کامل فراهم نکرده اند.

محمدولی ادامه داد: موانع مختلفی در پیشرفت نمایشگاههای ما دخیل بوده که از زمان جنگ و سازندگی و تاکنون ادامه دارد و به دلیلی به نتایج مطلوب نرسیده ایم ولی از حالا باید همه سازمانهای مربوطه بیایند و کمک کنند تا زمینه لازم تأمین شده و این صنف و صنعت در مسیر تولید و صادرات که درآمدزایی بسیار خوبی را به دنبال دارد قرارگیرد.

وی همدلی و همکاری در برگزاری نمایشگاهها را بسیار مهم ارزیابی کرد و مالیات برارزش افزوده را یکی دیگر از موانع مهم پیشرفت نمایشگاههای طلا و جواهر برشمرد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران تأکید کرد: یکی از معضلاتی که زحمات نمایشگاه را کمرنگ کرده و باعث می شود تا افق روشنی را برای در این صنعت متصور نباشیم همین موضوع مالیات برارزش افزوده است و موفقیت زمانی است که این مشکل حل گردد؛ که رایزنی هایی با نمایندگان مجلس برای کمک به رفع این مانع انجام شده است.

محمدولی در مورد اهمیت نمایشگاه طلا و جواهر تهران نیز به سایت طلا گفت: معمولاً هر کار بزرگی که در صنف انجام می گردد از شهرهای بزرگ مثل پایتخت کشور انجام می پذیرد و بقیه استانها و شهرها هم همگام با آن گام برمی دارند، و نمایشگاه تهران در این سالها مسیر خود را پیدا کرده و جایگاه مهم خود را تثبیت کرده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در خاتمه ضمن تأکید بر همدلی و همفکری در نمایشگاههای بزرگ صنفی تصریح کرد: اگر نمایشگاه طلا و جواهر تهران با کمک یکدیگر تقویت شود تأثیر آن نسبت به دیگر نمایشگاهها 90 درصد بیشتر خواهد بود و موجب تقویت و رشد صنف طلا و جواهر خواهد گردید.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد