اونس طلا2232.37
مظنه14,341,000
18 گرم3,310,600
ارزش سکه32,310,273
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

پلیس به دنبال دزدان طلافروشی غرب تهران + عکس

پلیس آگاهی پایتخت با انتشار عکس زن و مردی که از طلافروشی غرب تهران سرقت کرده بودند، از همشهریان خواست تا هرگونه اطلاعات خود را از این زن و مرد در اختیار پلیس قرار دهند.

ششم آذر ماه، مالک یک طلافروشی در مجتمع تجاری گلستان در منطقه پونک، با مراجعه به کلانتری 140 باغ فیض به مأمورین اعلام داشت که طلافروشی‌اش توسط یک آقا و خانم و در پوشش خریدار، مورد سرقت قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به شیوه کش‌روی و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 5 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

فروشنده مغازه به همراه مالبخته (مالک طلافروشی) پس از حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: داخل مغازه مشغول پاسخگویی به چند مشتری بودم؛ در همین زمان آقا و خانم نسبتاَ جوانی حدود 35 – 30 ساله، وارد مغازه شده و در خصوص قیمت چند رشته دستبند سؤالاتی را پرسیدند. به بهانه خرید، درخواست چندین رشته دستبند کردند تا به قول خودشان آنها را امتحان کنند؛ در حالیکه همزمان مشغول پاسخگویی به چند مشتریِ داخل طلافروشی بودم، چند رشته دستبند را در اختیار این زن و مرد قرار دادم. پس از دقایقی، آنها در حالیکه رشته‌های دستبند را روی شیشه ویترین گذاشته بودند، خداحافظی کرده و از مغازه خارج شدند؛ آن زمان من متوجه کم شدن یکی از دستبندهای طلا نشدم اما پس از چند لحظه ناگهان متوجه نبود یکی از دستبندها به ارزش تقریبی 9 میلیون تومان شدم؛ ولی علی رغم آنکه بلافاصله از مغازه خارج شدم، از آن زن و مرد هیچ خبری نبود؛ به سراغ تصاویر دوربین‌های مدار بسته مغازه رفته و متوجه شدم که آن زن و مرد جوان، در یک لحظه از غفلت من استفاده کرده و یک رشته دستبند طلای 70 گرمی را سرقت کردند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی و دستگیری متهمین، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر به دست آمده از این افراد توسط مقام محترم قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصاویر این افراد شده و اطلاعاتی در خصوص هویت، مخفیگاه، محل تردد و ... آنها دارند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 021869006 در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند؛ همچنین از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمین شدند نیز درخواست می‌شود تا جهت پیگیری شکایات خود به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در جنت آباد شمالی – خیابان شاهین شمالی مراجعه کنند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد