اونس طلا2220.06
مظنه14,231,000
18 گرم3,285,200
ارزش سکه32,062,443
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,403,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
تحلیلگر ارشد اقتصادی پیش بینی کرد:

دونالد ترامپ نمی تواند مانع از وقوع بحران مالی بعدی شود

سایت طلا : یک تحلیلگر برجسته اقتصادی تاکید کرد که بحران مالی و اقتصادی جهان در سال 2018 میلادی به وقوع خواهد پیوست و دونالد ترامپ رئیس جمهور بعدی آمریکا نیز نخواهد توانست مانع از وقوع این بحران شود.

به گزارش سایت طلا ، جیمز ریکاردز نویسنده و اقتصاددان مشهور بین المللی در مصاحبه با پایگاه اینترنتی مارکت واچ تاکید کرد: یک بحران مالی و اقتصادی شدید قطعا در راه خواهد بود. در کتاب جدیدم تحت عنوان "جاده ای به سوی تباهی" پیش بینی کرده ام که سال 2018 میلادی زمان وقوع این بحران خواهد بود همان طور که قبلا نیز در سال های 1998 و 2008 میلادی شاهد این بحران بزرگ اقتصادی و مالی بودیم.

بر اساس این گزارش وی در ادامه تصریح کرد: اگر هر ده سال یکبار شاهد وقوع یک بحران مالی و اقتصادی بزرگ باشیم، سال 2018 میلادی زمان قطعی وقوع بحران بعدی خواهد بود.

وی افزود: البته اعلام زمان دقیق چندان مهم نیست، چیزی که مهم است این است که بحران در راه است و باید از الان برای آن زمان اماده شویم. این بحران شاید سال 2018 یا 2019 یا همین فردا به وقوع بپیوندد. مساله اصلی این است که وجود برخی کاتالیزورها می تواند زمان وقوع این بحران را سریعتر کند. سرمایه گذاران بین المللی باید منتظر باشند چرا که این بحران قطعا به وقوع خواهد پیوست.

این تحلیلگر اقتصادی در ادامه درباره ابعاد بحران مالی و اقتصادی بعدی اظهار داشت: این بحران ابعاد بی سابقه ای خواهد داشت. این به علت آن است که خود سیستم اقتصادی و مالی ابعاد بزرگ و بی سابقه ای پیدا کرده است و این سیستم به شدت به یکدیگر پیوند خورده است.بی شک سیستم مالی و اقتصادی جهان هم اکنون با ریسکهای زیادی روبرو است و این مساله به نگرانی بزرگی تبدیل شده است.

گزارش سایت طلا می افزاید، از زمان وقوع بحران مالی و اقتصادی 2008، بانکهای جهان بزرگتر شده و بدهی جدید 70 هزار میلیارد دلاری ایجاد شده است. بحران بعدی خسارات بی سابقه ای را بر جا خواهد گذاشت.

ریکاردز در ادامه درباره سیاست هایی که می تواند مانع از وقوع چنین بحران بزرگی شود، گفت: جداکردن بانکهای تجاری و سرمایه گذاری مهمترین و ضروری ترین اقدام خواهد بود. متلاشی کردن بانکهای بزرگ و اجرای قوانین سختگیرانه تر برای نظارت بر بانکها از جمله سیاست های مهم خواهد بود.

وی افزود: انتخاب ترامپ تاثیر چندانی بر تجزیه و تحلیل من ندارد. دولت ترامپ بیشتر بر سیاست های کلان اقتصادی متمرکز شده است که مربوط به مالیات هزینه ها و قانونگذاری است. اینها سیاست های خوبی است ولی نگرانی های ما را درباره وقوع بحران مالی و اقتصادی بزرگ کاهش نمی دهد.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد