اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نظرسنجی کیتکو نشان داد:

اتفاق نظر کارشناسان در خصوص کاهش قیمت طلا در روزهای آتی

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی کیتکو نشان می دهد که اکثر کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی بر این باورند که قیمت جهانی طلا در روزهای آینده با کاهش روبرو خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، نظرسنجی جدید حاکی است که قیمت طلا در روزهای آینده تحت تاثیر عوامل مختلفی احتمالا با کاهش روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش 17 تحلیلگر ارشد اقتصادی در نظرسنجی این هفته شرکت کرده اند که از این تعداد 6 نفر معادل 35 درصد به افزایش قیمت طلا در روزهای آینده رای داده اند، 7 نفر معادل 41 درصد پیش بینی کرده اند که قیمت طلا با افزایش روبرو خواهد شد و 4 نفر معادل 24 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا در این مدت تغییر چندانی نخواهد داشت.

در نظرسنجی آنلاین کیتکو هم 402 نفر شرکت کردند که از این تعداد نیز 139 نفر معادل 35 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا در روزهای آینده افزایش خواهد یافت و 186 نفر معادل 46 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا با کاهش روبرو خواهد شد و 77 نفر معادل 19 درصد تاکید کردند قیمت طلا در هفته آینده تغییری نخواهد داشت.

در نظرسنجی هفته گذشته 56 درصد سرمایه گذاران بین المللی پیش بینی کردند قیمت طلا با کاهش روبرو خواهد شد و 44 درصد کارشناسان اقتصادی نیز با افزایش قیمت طلا رای دادند.

از اواسط ماه می تاکنون کارشناسان اقتصادی در 68 درصد نظرسنجی ها مسیر قیمت طلا را درست پیش بینی کرده اند و این رقم برای سرمایه گذاران بین المللی به 58 درصد رسیده است.

گزارش سایت طلا حاکیست، کن موریسون تحلیلگر ارشد بازار طلا پیش بینی کرده است که قیمت جهانی این فلز زرد در هفته پایانی 2016 میلادی با رشد 15 تا 20 دلاری روبرو خواهد شد.

وی اعلام کرده است که شرایط بازار طلا در اواخر سال 2016 میلادی شبیه اواخر سال 2015 خواهد بود. با آغاز سال 2017 در حالی که امیدواری های زیادی نسبت به بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا وجود دارد ولی هنوز نگرانی ها و نااطمینانی ها نسبت به سیاست های مالی و اقتصادی ترامپ ذهن سرمایه گذاران را مشغول کرده است. تعجبی نخواهد داشت که قیمت طلا در اوایل سال 2017 نیز مانند اوایل 2016 با رشد چشمگیری روبرو شود.

برخی تحلیلگران نیز معتقدند که با توجه به مذاکرات خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، در پیش بودن انتخابات سرنوشت ساز در فرانسه و آلمان و تشکیل دولت جدید ایتالیا و بحران مهاجرت احتمال افزایش بیشتر قیمت طلا وجود دارد.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد