اونس طلا2196.07
مظنه14,181,000
18 گرم3,273,600
ارزش سکه31,949,793
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
تحلیل اینوستینگ نشان داد:

آمارهای اشتغال و رشد اقتصادی آمریکا تاثیر زیادی بر قیمت طلا در روزهای آینده دارد

سایت طلا : تازه ترین تحلیل کارشناسان اقتصادی نشان می دهد که انتشار آمارهای مهم در آمریکا از جمله وضعیت اشتغال و بیکاری در ماه نوامبر تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا در روزهای آینده خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، قیمت طلا در پایان مبادلات روز جمعه به کمتر از 1183 دلار رسیده که این پایین ترین رقم از 5 فوریه به شمار می رود.

بر اساس این گزارش ادامه روند صعودی ارزش دلار و گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست دسامبر تاثیر زیادی بر کاهش قیمت طلا در روزهای اخیر داشته است.

تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا از زمان اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با افت شدیدی روبرو شده است. البته برخی کارشناسان اقتصادی بر این باورند که در صورت اجرای سیاست های ترامپ، رشد اقتصادی و نرخ تورم آمریکا با افزایش روبرو خواهد شد و این مساله در نهایت به نفع تقاضا و قیمت طلا خواهد بود.

تازه ترین نظرسنجی اینوستینگ نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست دسامبر به بیش از 95.4 درصد رسیده است.

طلا به شدت در برابر نوسانات نرخ بهره و ارزش دلار آمریکا حساسیت نشان می دهد. در هفته پیش رو، سرمایه گذاران بین المللی منتظر انتشار آمارهای مهم اقتصادی در آمریکا هستند. آمارهای اشتغال در ماه نوامبر و رشد اقتصادی در سه ماه سوم امسال و وضعیت تولیدات صنعتی تاثیر زیادی بر روند قیمت طلا خواهد داشت.

روز دوشنبه ماریو دراگی رئیس بانک مرکزی اروپا درباره تحولات اقتصادی و سیاست های پولی منطقه یورو صحبت خواهد کرد. روز سه شنبه ژاپن و آلمان نیز آمارهای مهم اقتصادی را اعلام خواهند کرد و ویلیام دادلی از مقامهای ارشد فدرال رزرو آمریکا درباره وضعیت نرخ بهره و اوضاع اقتصادی سخنرانی خواهد داشت.

گزارش سایت طلا حاکیست، روز چهارشنبه منطقه یورو آمارهای تورم را منتشر می کند و موسسه ای دی پی نیز آمارهای اشتغال بخش خصوصی آمریکا را اعلام خواهد کرد.

روز پنجشنبه نیز چین و بریتانیا آمارهای تولیدات صنعتی را اعلام حواهند کرد. روز جمعه وزارت کار آمریکا آمارهای اشتغال و بیکاری ماه نوامبر را منتنشر می کند.

به نظر می رسد وضعیت تقاضای فیزیکی کشورهای نوظهور و در حال توسعه نیز تاثیر زیادی بر روند نوسانات قیمت طلا در روزهای آینده خواهد داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد