اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی رئیس سازمان بورس از رشد شاخص در آینده

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در آینده شاهد رشدهای خوبی در بازار خواهیم بود زیرا اتفاق ها و هیجاناتی که همزمان با برخی تحولات سیاسی جهان رخ می دهد، فقط اثر کوتاه مدت دارد.

شاپور محمدی افزود: مردم و سرمایه گذاران در بلندمدت با جست و جو و تمرکز روی ظرفیت ها به عوامل بنیادی توجه بیشتری دارند.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاران در بورس ما بسیار هوشمند و با تحلیل عمل می کنند و این تحلیل ها به طور قطع عوامل بنیادی و فرصت های رشد بازار سرمایه را در نظر خواهد داشت.
محمدی گفت: فرصت های رشد اقتصاد ایران با اقتصادهای دیگر قابل مقایسه نیست؛ یعنی همین رشد پنج درصدی کنونی و البته فرصت های رشد بالاتر در بسیاری از کشورهای دیگر وجود ندارد.
وی درباره تاثیر انتخاب رییس جمهوری جدید در آمریکا بر برجام تصریح کرد: دنیا تابع یک عقلانیت کلی است؛ توافق مهمی با حضور نه فقط آمریکا بلکه کشورهای 1+5 یک و نظارت و هدایت سازمان ملل متحد انجام شده است و تصور می کنم این توافق صرفنظر از اینکه چه کسی بر سرکار باشد، محکم اجرا می شود و به خوبی پیش می رود.
شاخص کل بورس پس از نوسان های شدید در زمان اعلام برنده شدن «دونالد ترامپ» به عنوان رئیس جمهوری آمریکا، اکنون در وضعیت تعادل و ثبات قرار گرفته است.
شاخص کل بورس امروز (سه شنبه) با 74 واحد رشد به رقم 79 هزار و 393 واحد رسید.
امروز 646 میلیون و 143 هزار سهم و حق تقدم به ارزش بیش از یک هزار و 802 میلیارد ریال در 61 هزار و 332 نوبت خرید و فروش شد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد