اونس طلا2205.9
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
رئیس اتحادیه طلا و جواهر یزد اعلام کرد؛

راز کیفیت محصولات طلای یزد چیست ؟

سایت طلا : رئیس اتحادیه طلا و جواهر یزد ضمن بیان علل کیفیت بالای مصنوعات طلایی یزد، بر لزوم حمایت دولت از تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر تأکیدکرد.

نوری زاده در گفتگو با سایت طلا، در مورد کیفیت و رنگ مصنوعات طلا و جواهر خاطرنشان کرد: عیار محصولات طلایی ساخت یزد که مختص این استان می باشد833 عیار می باشد و مصنوعات این استان برای دیگر شهرها 750 می باشد و هرچه عیار طلا بالاتر باشد از نظر رنگ زیباتر بوده و چون این شهر از طریق سنتی فرایند رنگ محصولات را انجام می دهد ماندگاری رنگ بهتر می باشد.

وی کیفیت عیاری مصنوعات طلای یزد را بسیار خوب عنوان کرد و افزود: در یزد برای بارگذاری عیاری مصنوعات طلا از شمش مرغوب استفاده می شود و همین امر موجب تولیدات خوب و مناسب این استان شده و محصولات این شهر از رنگ چشمگیری هم برخوردار بوده است.

نوری زاده حجم معاملات و خرید و فروش طلا در یزد را در موقعیت فعلی خیلی ضعیف عنوان کرد و ادامه داد: بنده در 35 سال فعالیت در این صنف هیچ وقت اینگونه بازار کساد را ندیده بودم و شرایط چه برای سازنده و چه برای فروشنده اصلاً مناسب نیست.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر یزد با اشاره به اینکه بارها مشکلات را با مسئولین مطرح کرده ایم از سنگ اندازی هایی که در برابر تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایجاد می شود انتقاد کرد.

نوری زاده در پایان کاهش نرخ مالیات برارزش افزوده را راهکار اساسی برای این صنف ندانست و اعلام کرد: کاهش چند درصدی مالیات برارزش افزوده مسکن و مقطعی است و کار نهایی نیست و باید طبق قانون این مالیات فقط از کارمزد مصنوعات طلا گرفته شود.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد