اونس طلا2307.19
مظنه15,556,000
18 گرم3,591,100
ارزش سکه35,047,668
قدیم (بهار)39,900,000
جدید (امامی)42,750,000
نیم25,100,000
ربع15,200,000

آمریکا برادر رضا ضراب را نیز متهم اعلام کرد

وزارت دادگستری آمریکا برادر رضا ضراب را هم به توطئه برای انجام معامله از طرف دولت و نهادهای ایرانی متهم کرد.

وزارت دادگستری آمریکا از صدور کیفرخواست دادستانی این کشور علیه محمد ضراب که شهروندی با تابعیت دوگانه ایرانی و ترکیه ای است در منهتن نیویورک خبر داد.

به گزارش رویترز، کیفرخواست محمد ضراب که برادر رضا ضراب است تسلیم یک دادگاه فدرال شده است.

در کیفرخواست صادره علیه محمد ضراب همچنین ادعاهای تازه ای علیه رضا ضراب ناظر بر اینکه او در معاملاتی به نفع شرکت ایرانی «ماهان ایر» دست داشته، مطرح شده است .

دولت آمریکا شرکت هواپیمائی ماهان ایر را به اتهام واهی ارائه خدمات به نیروی قدس سپاه پاسداران و همچنین حزب الله لبنان تحریم کرده است.

این خبرگزاری گزارش می دهد که وکیل رضا ضراب هنوز به درخواست برای اظهار نظر در این مورد پاسخ نداده است.

دادستانی آمریکا مدعی است که محمد ضراب ۳۸ ساله صاحب شبکه ای از شرکت ها از جمله شرکت خدمات پولی «صرافی فلاش دوویز» ( Flash Doviz Exchange) در ترکیه است و برای انجام معامله از طرف دولت و نهادهای ایرانی توطئه هایی کرده است.

رضا ضراب تاجر ایرانی تبار اهل ترکیه که در ماه مارس سال جاری میلادی در فلوریدا دستگیرشد، هم اکنون در آمریکا تحت محاکمه است. جلسه بعدی دادگاه وی نیز قرار است ۲۳ ژانویه ۲۰۱۷ (۴ بهمن ۱۳۹۵) برگزار شود.

رضا ضراب متهم است که از طریق یک شبکه بانکی در ترکیه و امارات، به دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران کمک کرده و کوشیده تا بانک های آمریکایی را به مبادلاتی وادار کند که در یک سوی آنها ایران قرار دارد؛ اتهاماتی که از طرف وی قویاً رد شده است.

گفتنی است، آمریکا پیشتر «رضا ضراب» تاجر ایرانی ترکیه ای طلا را به اتهام نقض تحریم های غرب علیه ایران پیش از توافق هسته ای ۱۴ جولای بازدداشت کرده بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد