اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیل اینوستینگ نشان داد:

انتشار آمارهای اقتصادی منطقه یورو و آمریکا طی روزهای آتی تاثیر مهمی بر قیمت طلا خواهد داشت

سایت طلا : تازه ترین تحلیل اینوستینگ نشان می دهد که انتشار آمارهای مهم اقتصادی منطقه یورو و آمریکا و همچنین سخنرانی مقامهای ارشد فدرال رزرو آمریکا و بانک مرکزی اروپا تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا در بازارهای جهانی خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، شاخص ارزش دلار آمریکا روز جمعه به بالاترین سطح از اوایل فوریه رسیده که علت اصلی آن افزایش گمانه زنی ها نسبت به بالا رفتن نرخ بهره فدرال رزرو تا پایان امسال بوده است.

بر اساس این گزارش نظرسنجی اینوستینگ از کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست دسامبر به بیش از 64 درصد رسیده است.

فدرال رزرو در ماه نوامبر نیز نشست برگزار خواهد کرد ولی به علت در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بعید به نظر می رسد که در این نشست نرخ بهره را تغییر دهد.

قیمت طلا به شدت در برابر نوسانات نرخ بهره و ارزش دلار آمریکا واکنش نشان می دهد. البته به نظر می رسد که قیمت طلا در هفته های آینده تحت تاثیر افزایش تقاضای فصلی در بازارهای چین و هند نیز قرار داشته باشد.

چین و هند بیشترین تقاضای فیزیکی طلا در جهان را در اختیار دارند. طی روزهای آینده کشورهای مهم منطقه یورو آمارهای اقتصادی خود را اعلام خواهند کرد.

بانک مرکزی اروپا در تازه ترین نشست خود نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کرده است. بانک مرکزی اروپا همچنین قصد دارد تا مارس آینده برنامه خرید دارایی و اوراق قرضه را ادامه دهد.

ویلیام دادلی رئیس فدرال رزرو نیویورک و جیمز بولارد رئیس فدرال رزرو سنت لوییس قرار است روز دوشنبه سخنرانی کنند.

روز سه شنبه موسسه آیفو گزارش مربوط به شاخص اعتماد تجاری آلمان را منتشر خواهد کرد. آمریکا نیز امارهای مربوط به شاخص اعتماد مصرف کننده را اعلام می کند.

بر پایه گزارش سایت طلا مارک کارنی رئیس بانک مرکزی انگلیس قرار است درباره تبعات اقتصادی برگزیت سخنرانی کند. ماریو دراگی رئیس بانک مرکزی اروپا نیز در یک کنفرانس اقتصادی صحبت خواهد کرد.

گزارش مربوط به وضعیت فروش مسکن در بازار آمریکا چهارشنبه اعلام خواهد شد. آمارهای مهم اقتصادی نیوزلند، استرالیا، انگلیس نیز تا پایان هفته اعلام خواهد شد.

آمارهای تورم آمریکا نیز روز پنجشنبه اعلام می شود. نوسانات ارزش دلار آمریکا نیز طی روزهای آینده عامل مهمی برای قیمت طلا خواهد بود.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد