اونس طلا2322.29
مظنه15,297,000
18 گرم3,531,300
ارزش سکه34,464,141
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000

حضور ۶۰ شرکت تجاری اروپایی فعال در تهران

تا چند روز آینده هیاتی با حضور ۶۰ شرکت تجاری اروپایی فعال در تهران حضور خواهند یافت تا در حوزه‌های گوناگون اقتصادی به مذاکره با طرفین ایرانی بپردازند.

این هیات به ریاست خانم "بین کوفسکا"، کمیسیونر بازار داخلی، صنعت، کارآفرینی و شرکت های اتحادیه اروپا در تهران حاضر خواهند شد تا در حوزه‌های گوناگون اقتصادی با طرفین ایرانی که شامل تجار، بازرگانان و فعالین اقتصادی هستند به مذاکرات رودررو بپردازند.

حضور این ۶۰ شرکت تجاری اروپایی فعال در تهران به همراه مدیران و صاحبان سرمایه اروپایی انجام می‌شود و تا پیش از آبان‌ماه سال جاری عملی خواهد شد.

به منظور بهره‌برداری هرچه بهتر از فرصت پیش ‌آمده سازمان توسعه تجارت ایران از تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی که مایل به همکاری با هیات مذکور هستند دعوت به عمل آورده تا از نقطه نظرات کارشناسی ‌آنها بهره‌ گیرد.

علاوه بر این قرار شده تا نشست تخصصی نیز در این زمینه برگزار شود تا با ارائه نظرات و راه‌کارهای مختلف از حضور این هیات تجاری بزرگ که از اتحادیه اروپا به ایران می‌ایند به نحو مطلوب استفاده شود.

با توجه به قرار گرفتن در روزهای پسابرجام و بهبود روابط اقتصادی ایران با کشورهایی که تا پیش از این امکان تبادلات تجاری با آن‌ها میسر نبود، حضور این هیات تجاری بزرگ در ایران از کشورهای زیرمجموعه اتحادیه اروپا قطعا فرصت مطلوبی را برای تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی ایران فراهم می‌کند تا در راستای بهبود سطح مراودات تجاری و اقتصادی گام بردارند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد