اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فساد کنید، قراردادهای نفتی را فسخ می‌کنیم

معاون وزیر نفت با ارائه اولتیماتومی به شرکت‌های نفتی طرف مذاکره با ایران، گفت: اگر شرکت خارجی طرف قرارداد، مرتکب کوچکترین فسادی شود، کل قرارداد فسخ خواهد شد.

به نقل از شرکت نفت، علی کاردر امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای حراست شرکت ملی نفت با بیان اینکه حرکت در مسیر افزایش تولید به روزانه چهار میلیون بشکه نفت را با جدیت دنبال می کنیم، گفت: پس از تحقق هدف افزایش ظرفیت تولید نفت به ۴ میلیون بشکه در روز، دومین هدف افزایش ظرفیت تولید نفت ایران به ۵.۲ میلیون بشکه در روز تا پایان برنامه ششم توسعه را عملیاتی خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر این که باید تمام توان خود را برای تولید روزانه چهار میلیون بشکه نفت و صیانت از این میزان تولید به کار گیریم، تصریح کرد: از آنجا که ایران هیچ وقت نتوانسته به هدف تولید بیش از چهار میلیون و ۶۰۰ هزار بشکه دست یابد، تحقق هدف ۵میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه ای اقدام بسیار بزرگی بوده که برای تحقق آن به دانش، فناوری و سرمایه گذاری نیاز داریم.

معاون وزیر نفت با اعلام اینکه هم اکنون بیشتر مخازن بزرگ نفت ایران در نیمه دوم عمر خود هستند لازم است از دانش و فناوری روز برای ازدیاد برداشت از مخازن استفاده کنیم، اظهار داشت: هم اکنون افزایش ظرفیت تولید نفت مهمترین برنامه شرکت نفت ایران است.

این عضو هیات مدیره شرکت نفت با اشاره به قراردادهای جدید نفتی و مسئولیت‌ حراست صنعت نفت، بیان کرد: در این قراردادها به طور محکم تصریح شده که اگر شرکت خارجی طرف قرارداد، مرتکب کوچکترین فسادی شود، کل قرارداد فسخ خواهد شد و ما این موضوع را در مذاکرات نیز یادآور شده‌ایم.

وی موضوع حائز اهمیت دیگر در قراردادهای جدید نفتی را اهمیت مسئولیت‌های اجتماعی (CSR) عنوان کرد و افزود: شرکت ملی نفت ایران سه بسته مسئولیت اجتماعی را برای مناطق غرب کارون، پارس جنوبی و نفت‌خیز جنوب در دست تدوین دارد تا از این طریق در مسیر کاهش آسیب‌ها در این مناطق گام بردارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد