اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
راسخ اعلام کرد:

انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه طلا و جواهر شیراز فردا برگزار می شود

سایت طلا : رئیس اتحادیه طلا و جواهر شیراز با بیان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه طلا و جواهر این شهر در روز دوشنبه جزئیات این انتخابات را اعلام کرد.

به گزارش سایت طلا، رضا راسخ در گفتگو با سایت طلا؛ با اشاره برگزاری اتحادیه طلا و جواهر شیراز از همگی اعضاء این صنف خواست برای برگزاری انتخاباتی پرشور در آن حضور داشته باشند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر شیراز درباره تعداد کاندیداهای شرکت کننده در این انتخابات افزود: تعداد 20 نفر در انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه طلا و جواهر شیراز شرکت کرده اند که از این تعداد 16 نفر کاندایدای هیئت رئیسه و 4 نفر هم برای پست بازرسی این اتحادیه در انتخابات رقابت می کنند.

وی به همگی اهالی این اتحادیه توصیه کرد: به عنوان کسی که حدود 18 سال در اتحادیه طلا و جواهر شیراز خدمت کرده ام از همه اعضاء تحت پوشش می خواهم که در این انتخابات پرشور شرکت داشته باشند و به کاندیدایی رأی دهند که مردم دار، با تجربه و تعهد داشته باشند، و منافع صنفی را به منافع شخصی ترجیح دهند.

راسخ با بیان اینکه 543 نفر واجدین شرایط برای شرکت در این انتخابات در شیراز وجود دارد افزود: رأی گیری این دوره از انتخابات هیئت رئیسه طلا و جواهر شیراز به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد و اگر تعداد آراء به 190 عدد برسد انتخابات قابل قبول بوده و اگر کمتر از این مقدار باشد، این انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر شیراز ادامه داد: براساس قانون جدید نظام صنفی هر کاندیدایی که بیشترین آرای را در این انتخابات به خود اختصاص دهد، به ترتیب رئیس، نایب رئیس اول، نایب دوم، دبیر و خزانه دار اتحادیه خواهدشد.

وی در مورد ساعت و محل برگزاری این انتخابات گفت: زمان برگزاری انتخابات از ساعت 9 صبح تا 12 فردا دوشنبه دوازدهم مهرماه خواهد بود و با توجه به اینکه در این اتحادیه حدود 20 اقلیت مذهبی(کلیمی) وجود دارد، درپی آن هستیم که با توجه به مراسمات مذهبی آنان زمان این انتخابات را تا نیم ساعت تمدید کنیم. مکان این انتخابات نیز چهارراه ادبیات، خیابان هفت تن، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس می باشد.

راسخ که در این دوره از انتخابات از حضور در هیئت رئیسه اتحادیه طلا و جواهر شیراز کناره گیری است خاطرنشان کرد: بنده در حدود 4 دوره در هیئت رئیسه این اتحادیه بوده ام و یک دوره هم به عنوان کمیسیون فنی خدمت کرده ام و 18 سال در اتحادیه بودم، و پست ریاست اتحادیه مقام خاصی نیست به جز احساس مسئولیت و باورم این است که فکر جدید و نیروی تازه نفس تر برای اتحادیه کاراتر خواهد بود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر شیراز با بیان اینکه در این 12 سالی که ریاست این اتحادیه را به عهده داشتم به اهداف خدمتی خود رسیده ام به سایت طلا گفت: در این سالها؛ سعی کردیم با توجه به بحرانی ترین دوران و اجرای قانون مالیات برارزش افزوده و نوسانات قیمت طلای جهانی و داخلی؛ آرامش را در این اتحادیه حکمفرما کرده و آگاهی را به اعضاء انتقال دهیم.

وی در خاتمه به یکی از مهمترین اقدامات این اتحادیه اشاره و خاطرنشان کرد: مکان اتحادیه طلا و جواهر شیراز را از یک مکان 60 متری استیجاری به مالکیت 330 متری تجاری در بهترین نقطه شهر شیراز با کمک هیئت رئیسه سابق و مشارکت اعضاء تبدیل کردیم، بطوریکه این اتحادیه همکنون یکی از بهترین اتحادیه های طلا و جواهر ایران می باشد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد