اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ایران برای نخستین بار به عضویت رسمی کمیته 22 نفره طلا و جواهر ISO پیوست

سایت طلا : رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان پس از سفر به سوئیس و شرکت در نشست جهانی ایزو اعلام کرد که؛ کشورمان برای اولین بار به عضویت کمیته 22 نفره iso tc 174 استاندارد بین المللی درآمد.

هوشنگ شیشه بران در گفتگو با سایت طلا با اعلام عضویت ایران در کمیته اصلی استانداردسازی طلا و جواهر سازمان بین المللی استاندارد ISO از حق رأی ایران در تدوین تمامی استانداردهای این کمیته در کنار پنج کشور اروپایی خبر داد.

نماینده صنف طلا و جواهر کشورمان در اجلاس کمیته جهانی طلاوجواهر ایزو با بیان استقبال خوب از هیئت ایرانی در این نشست گفت: در این جلسات فشرده که طی چند روز در ژنو برگزار شد دکتر بهزاد رضایی رییس هیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان و سرکار خانم فرحناز رجالی کارشناس اداره استاندارد از کشورمان حضور داشتند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با اشاره به حضور بیست کشور دنیا در این نشست افزود : در سمینار کمیته استانداردسازی طلا و جواهر سازمان جهانی ایزو، به بررسی آخرین پیشرفتها و تکنولوژی ایجاد شده و به روز نمودن استانداردهای شمش طلا و اندازه گیری عیار آن و همچنین استانداردهای رنگی مصنوعات طلا پرداخته شد.

شیشه بران در مورد اهمیت حضور کشورمان در این نشست به سایت طلا گفت: نمایندگان کمیته متناظر طلا و جواهر ایران حاضر در این جلسه ضمن اعمال منافع و مصالح تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و استانداردهای ملي کشورمان در استانداردهای بین المللي مذکور اعمال نظر و به ارائه دیدگاههای ملی خود پرداختند.

این کارشناس و مسئول صنعت طلا و جواهر کشورمان ضمن اعلام ارائه پیشنهادات مطرح شده از طرف کشورهای مختلف در نشست مذکور اعلام کرد که جلسه بعدی کمیته tc 174 سازمان جهانی ایزو در سپتامبر سال آینده در لندن برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است در این نشست در کنار نمایندگان سازمان استاندارد کشورهای عضو نمایندگان برندهای معتبری چون بولگاري، رولکس و تيفاني و گوجی ... نیز حضور داشتند.

عضویت رسمی ایران به کمیته بین المللی طلا و جواهر ISO

عضویت رسمی ایران به کمیته بین المللی طلا و جواهر ISO

عضویت رسمی ایران به کمیته بین المللی طلا و جواهر ISO

عضویت رسمی ایران به کمیته بین المللی طلا و جواهر ISO

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد