اونس طلا2216.09
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
مجری دومین نمایشگاه طلا و جواهر کیش به سایت طلا اعلام کرد:

نمایشگاه طلا و جواهر کیش امسال از لحاظ کمی و کیفی رشد خواهد داشت

سایت طلا : مجری دومین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر کیش ضمن بیان پتانسیل بالای این جزیره برای سرمایه گذاری در صنعت طلا از رشد سطح کیفی نمایشگاه امسال خبر داد.

محمود بندرچی در گفتگو با سایت طلا، استقبال برای حضور در دومین نمایشگاه طلا و جواهر کیش را خوب توصیف کرد و افزود: با رایزنی های صورت گرفته و تجربیات این مجموعه در نخستین سال برگزاری نمایشگاه و همچنین کمکهای رسانه ای مطمئناً امسال چه از نظر کیفی و چه از نظر کمی در سطح بالایی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به خالی بودن جای نمایشگاه طلا و جواهر کیش در میان سالهای گذشته نمایشگاههای کشور خاطرنشان کرد: سال قبل با جسارت اولین نمایشگاه طلا و جواهر در کیش علیرغم صرف هزینه برگزار شد و اعتقاد داریم که هرساله این نمایشگاه رشد داشته و امسال به معنای واقعی نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر را در این جزیره زیبا خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت رستاک پادویژن با بیان افزایش وسعت نمایشگاه امسال اعلام کرد: نمایشگاه امسال طلا و جواهر کیش در سایت رسمی نمایشگاه بین المللی این جزیره برگزار خواهدشد و پیش بینی سه فاز برای این نمایشگاه درنظرگرفته شده که همکنون فاز اول آن با 2 هزار مترمربع تکمیل شده و وارد فاز دوم شده ایم که 2 هزار مترمربع دیگر به فضای این نمایشگاه افزوده شده است.

بندرچی تعداد شرکتهای داخلی و خارجی ثبت نام کننده در نمایشگاه کیش را تاکنون 80 مجموعه اعلام کرد و گفت: مسئولین این منطقه آزاد برای برگزاری این نمایشگاه شرایط لازم را فراهم نموده اند چرا که ما همگی این اعتقاد را داریم که این جزیره پتانسیل لازم برای ایجاد پایگاه صنعت طلا و جواهر منطقه را دارد.

وی با اشاره به سهولت حضور شرکتهای خارجی در کیش تصریح کرد : مالکیت خصوص در این جزیره صد درصد است و مجموعه های خارجی می توانند در این نمایشگاه با شرکتهای داخلی مرتبط شده و به جای حضور تولیدکنندگان داخلی در نمایشگاههای خارجی آنها را در نمایشگاه طلا و جواهر کیش جذب کنیم.

مجری برگزاری دومین نمایشگاه طلا و جواهر کیش با بیان پتانسیل های بالای صادراتی این صنعت در گفتگو با سایت طلا افزود: مسلماً ما در این صنعت حرفهای زیادی برای گفتن داریم و می توانیم این نمایشگاه را برای خریداران بالفعل و بالقوه محصولات تولیدی طلا و جواهر و همچنین ماشین آلات تبدیل کنیم.

بندرچی در خاتمه از همه دلسوزان و فعالان این صنف درخواست کرد برای هرچه باشکوه برگزار شدن این نمایشگاه و بالابردن نام جمهوری اسلامی ایران و رشد این صنعت کمک کنند که منافع ملی و جمعی این صنف در اجرای بهینه نمایشگاهها می باشد.

گفتنی است دومین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت وسنگهای قیمتی کیش از 18 لغایت 21 آذرماه در نمایشگاه بین المللی کیش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد