اونس طلا2383.19
مظنه16,646,000
18 گرم3,842,700
ارزش سکه37,503,438
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000
در رابطه با دستگیری عاملان قتل طلافروش این شهر صورت گرفت؛

تقدیر و تشکر اتحادیه طلا و جواهر یزد از نیروهای انتظامی و امنیتی

سایت طلا: نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر یزد از تمامی مسئولین استانی و نیروهای امنیتی و انتظامی این استان برای دستگیری عاملان قتل طلافروش این شهر تشکر و قدرانی کرد.

به گزارش سایت طلا، روز گذشته در کمتر از 5 روز از قتل جوان طلافروش یزدی دو عامل این جنایت هولناک در همدان دستگیر شدند. سارقان بی رحمی که مشابه همین نقشه شوم را در ملایر انجام داده بودند و طلافروش این شهر را نیز به قتل رسانده و طلای مغازه آن را به سرقت برده بودند.

سرعت عمل در دستگیری این قاتلان طلافروش موجب ایجاد موجی از شعف و آرامش در شهر یزد و بین زرگران آن شد. در همین راستا اتحادیه طلا و جواهر یزد ضمن تقدیر از همه تلاشها برای دستگیری عاملان سرقت اخیر در این شهر از نیروهای انتظامی و امنیتی تشکر کرد.

محمدحسین منتظری در گفتگو با سایت طلا، از طرف اتحادیه طلا و جواهر یزد، زرگران این شهر و خانواده مقتول در این حادثه از همه کسانی که در دستگیری عاملان جنایت اخیر سهیم بودند قدرانی کرد.

وی افزود: طی روزهای گذشته شاهد بودیم نیروهای امنیتی، مسئولین استانی و نیروی انتظامی شبانه روز فعالیت کردند و با تلاشهای مجدانه خود سارقین را دستگیر کرده و آرامش را به این شهر برگرداندند.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر یزد با اشاره به تسلای خاطر بازماندگان حادثه اخیر با دستگیری قاتلان این حادثه خاطرنشان کرد: از همه طلافروشان این شهر تقاضا دارم با حفظ آرامش در واحدهای کسبی خود مشغول شده و اطمینان خاطر داشته باشند که امنیت این استان با تلاش و رشادتهای مسئولین امنیتی و انتظامی همچنان برقرار خواهد ماند و متجاوزان به حقوق دیگران به سزای اعمال خود خواهند رسید.

منتظری در خاتمه از همه همکاران و اعضاء این صنف خواست با رعایت نکات ایمنی و امنیتی و همچنین بکارگیری تدبیر در امور کاری خود راه را بر دست اندازی های سارقان و کج اندیشان ببندند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد